دوربین آنر 50 انتها در تصاویر رسمی دیده شد

به گزارش وبلاگ ماریانا، گوشی های سری آنر 50 در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) رسما معرفی خواهند شد. طی هفته های گذشته اطلاعات زیادی درباره این گوشی ها فاش شده و ساعاتی قبل اولین تصاویر رسمی از پنل پشتی این گوشی ها منتشر شد که جزئیات ماژول دوربین آن ها را نشان می دهند.

دوربین آنر 50 انتها در تصاویر رسمی دیده شد

در یکی از تصاویر که دوربین در کنار صورت یک مدل دیده می شود، هیچ نوشته ای اطراف ماژول دوربین قرار ندارد اما یک تصویر دیگر خبر از دوربین 100 مگاپیکسلی می دهد. همچنین باید انتظار سرعت شارژ 100 واتی و نمایشگر 10 بیتی حاوی 1 میلیارد رنگ را داشته باشیم. روی هم رفته ماژول دوربین گوشی های سری آنر 50 از دو دایره تشکیل شده که در یک دایره دوربین اصلی تعبیه شده و دوربین دیگر هم سه دوربین دیگر به همراه فلش دیده می شوند.

همان طور که احتمالا می دانید، ماه ها قبل آنر از هواوی جدا شد و به همین علت دیگر تحت تحریم های آمریکا قرار ندارد. به لطف همین مزیت، حالا گوشی های آنر می توانند همراه با سرویس های نرم افزاری گوگل به دست کاربران برسند که خبر خیلی خوبی برای طرفداران این برند به تعداد میرود.

گفته می شود مدل استاندارد این سری از چیپست اسنپدراگون 778G بهره می برد و مدل های پرو و پرو پلاس به همراه چیپست اسنپدراگون 888 راهی بازار خواهند شد. در هر صورت باید فقط چند روز دیگر این گوشی ها معرفی می شوند و باید ببینیم آیا با استقبال کاربران روبرو می شوند یا نه.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "دوربین آنر 50 انتها در تصاویر رسمی دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین آنر 50 انتها در تصاویر رسمی دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید