رقم عوارض خدمات پسماند در سال 1402 ، بیشترین قیمت 557 هزار و 400 تومان

به گزارش وبلاگ ماریانا، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره نرخ عوارض پسماند در سال 1402 که امروز در شورای شهر تهران تصویب شد، اطلاعاتی ارائه داد.

رقم عوارض خدمات پسماند در سال 1402 ، بیشترین قیمت 557 هزار و 400 تومان

به گزارش وبلاگ ماریانا، رضا شرفی در حاشیه برگزاری یکصد و بیست وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع وبلاگ ماریانا در مورد نرخ بهای خدمات پسماند در سال آینده گفت: آنچه که امروز در صحن شورای شهر تهران ارائه کردیم بهای مدیریت خدمات پسماند در شهر تهران بود که مربوط به خدمات ما در سطح شهر به شهروندان است.

وی اضافه کرد: در حوزه پسماندهای عادی بهای 476 تومان مورد موافقت شورا نهاده شد و این اقدام شورا با نگاه مردم محوری و جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی به شهروندان صورت گرفت. به این ترتیب برای هر کیلوگرم پسماند در شهر تهران هزینه جمع آوری و انتقال، 476 تومان بر اساس کد نوسازی خانوارها پرداخت می گردد.

شرفی ادامه داد: این رقم بر اساس میانگین نوسازی املاک در سطح شهر تهران محاسبه می گردد که کمینه آن 148 هزار و 600 تومان خواهد بود و بیشینه هر واحد نیز 557 هزار و 400 تومان است. در حقیقت این ارقام قیمت تمام شده خدمات ماست که بر اساس تورم سالیانه نیز در نظر گرفته نشده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه در حوزه پسماندهای عمرانی و ساختمانی برای هر متر مکعب 6800 تومان به عنوان بهای خدمات در صحن شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید، گفت: برای مدیریت گودهای پرخطر و رها شده بهای خدماتی جهت پر کردن آنها برای سال آینده در نظر گرفته شده که این رقم برای هر متر مکعب 1000 تومان به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: نگاه ما در بحث پسماندهای پزشکی در سال آینده راه اندازی سیستم حرارتی پسماندهای بیمارستانی است تا دغدغه مهم شهروندان و شهرداری در نیمه دوم سال آینده به صورت سیستم حرارتی به مجموعه فرآیندهای ما اضافه گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "رقم عوارض خدمات پسماند در سال 1402 ، بیشترین قیمت 557 هزار و 400 تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم عوارض خدمات پسماند در سال 1402 ، بیشترین قیمت 557 هزار و 400 تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید