رکورد شکنی کرونا در آمریکا، بایدن: دولت ترامپ کاری کند!

به گزارش وبلاگ ماریانا، داده های منتشر شده از سوی دانشگاه جانز هاپکنیز حاکی از آن است که طی 24 ساعت گذشته، با فوت حدود یک هزار و 466 مورد جدید، شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 332 هزار و 619 نفر رسیده است.

رکورد شکنی کرونا در آمریکا، بایدن: دولت ترامپ کاری کند!

همچنین طی شبانه روز گذشته، دست کم 185 هزار و 186 مورد جدید به شمار مبتلایان این کشور اضافه شده و در حال حاضر در آمریکا، 10 میلیون و 737 هزار و 335 نفر به کرونا آلوده هستند.

با توجه به سیر صعودی ابتلاء به کرونا در آمریکا، جو بایدن نامزد دموکرات که مدعی پیروزی در انتخابات 2020 شده، در پیامی توئیتری نوشت: افزایش مبتلایان، افراد بستری شده و همچنین فوتی ها، نگران کننده است. این بحران نیازمند پاسخی قاطعانه و فوری در سطح فدرال است که تا کنون در حد قابل توجهی از آن چشم پوشی شده است.

وی در پیامی دیگر، مدعی شد: من رئیس جمهور منتخب هستم اما تا سال میلادی جدید (20 ژانویه)، اختیار امور را به دست نخواهم گرفت. کووید 19 دربند زمان و تقویم نیست و الان هم شتاب بیشتری به خود گرفته است. باید همین امروز و همین حالا، اقدامات لازم از سوی دولت فعلی (ترامپ) اتخاذ شود.

شیوع ویروس کرونا به فرصتی برای خودنمایی نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه آمریکا تبدیل شده است. ترامپ هم در تلاش است تا افتخار تولید واکسن شرکت فایزر را به نام خود ثبت کند و حتی مدعی است که اگر خبر این موفقیت پزشکی زودتر اعلام شده بود؛ در تعیین نتیجه انتخابات به نفع او، مؤثر بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رکورد شکنی کرونا در آمریکا، بایدن: دولت ترامپ کاری کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد شکنی کرونا در آمریکا، بایدن: دولت ترامپ کاری کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید