عکس آمارتوی که وایرال شد؛ شهری وارونه در ابرها

به گزارش وبلاگ ماریانا، هنگامی که مارک هرش در سال 2014 به فرودگاه OHare شیکاگو نزدیک شد، نمی توانست تصور کند چه چیزی در انتظار اوست در حالی که به منظره بیرون از پنجره خود خیره می شد، عکسی جالبی با آیفون خود گرفت. نتیجه آن، تصویری سورئال است که تا امروز به وایرال شدن در اینترنت ادامه می دهد.

عکس آمارتوی که وایرال شد؛ شهری وارونه در ابرها

وبلاگ ماریانا - در ابتدا، این شهر وارونه در ابرها به نظر می رسد که کار یک برنامه دیجیتال است. اما در واقعیت، آنچه ما به آن نگاه می کنیم به هیچ وجه به صورت دیجیتالی دستکاری نشده است. این تصویر بازی نور است. به تازگی، این عکس توسط ناسا به عنوان عکس ستاره شناسی روز به اشتراک گذاشته شده است. آنچه ما در حال تماشای آن هستیم بازتابی باورنکردنی است و همه به لطف دریاچه میشیگان است . این دریاچه با مساحت 22404 مایل مربع، یک آینه عالی است. در این تصویر، می توان خورشید را در بالا و زیر ابر مشاهده کرد. این در واقع بازتاب خورشید است که آبهای دریاچه را بازتاب می دهد. سایه های شهر که در هنگام غروب آفتاب بر روی دریاچه آرام منعکس می گردد، نیز به آسمان تابیده می گردد. این امر باعث می گردد منظره ای نادر از شهری در ابرها به نظر برسد.

هرش به My Modern Met گفت: وقتی من عکس را در هواپیما گرفتم و آن را در آی فون خود مشاهده کردم، می دانستم که این عکس شگفت انگیز است. و هنگامی که آن را در رایانه مشاهده کردم واقعاً می توانستم جزئیات را ببینم، فهمیدم که این یک تصویر بی نظیر است. این یک منظره در دنیا است که هرگز دیگر دیده نمی گردد. از آنجایی که اولین بار در سال 2014 منتشر شد، این عکس همانند ویروسی در اینترنت پخش شد و به راه اندازی حرفه وی یاری نموده است. هرش چند ایده دارد که چرا این تصویر همچنان برای مردم جذاب است. بعضی مجذوب فیزیک آن هستند، بعضی دیگر احساس می نمایند که از لحاظ روحی دارای کیفیت معنوی است، بسیاری نیز از منظر زیبایی شناسی به آن نگاه می نمایند.

منبع : my modern met

منبع: چمدان

به "عکس آمارتوی که وایرال شد؛ شهری وارونه در ابرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس آمارتوی که وایرال شد؛ شهری وارونه در ابرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید