مقاوم ترین ساعت هوشمند دنیا معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ماریانا، TicWatch Pro، ساعت هوشمند جدید شرکت Mobvoi، با بهره مندی از گواهی IP68 و MIL-STD-810G، مقاوم ترین ساعت هوشمند جهان لقب خواهد گرفت.

مقاوم ترین ساعت هوشمند دنیا معرفی گردید

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، در سال های گذشته، شرکت Mobvoi توانسته نامی برای خود در حوزه تولیدگجت های پوشیدنیبه دست آورد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این شرکت نیز عرضه ساعت های هوشمند مقرون به صرفه مبتنی بر سیستم عاملاندروید وراست. حال به نظر می رسد جدیدترین محصول شرکت Mobvoi، یعنی ساعت هوشمند TicWatch Pro، نیز در جهت همین سیاست ساخته و روانه بازار می گردد.

بنابر گزارش ها، ساعت جدید Mobvoi نه نسخه به روزشده از مدل LTE در سال گذشته، بلکه نسخه ای ارتقا یافته از TicWatch Pro 2018 خواهد بود. مهم ترین ویژگی ساعت هوشمند جدید Mobvoi برخورداری از درجه کیفی نظامی است و توانسته گواهی 810G را دریافت کند. این گواهی به محصولاتی داده می گردد که استانداردهای نظامی را به همراه داشته باشند. این یعنی ساعت هوشمند TicWatch Pro می تواند در شرایط سخت مانند دمای 20- تا 55 درجه سانتی گراد و 30 دقیقه تا عمق 1/5 متری زیر آب کار کند.

ساعت هوشمند TicWatch Pro یک گیگابایت حافظه رم دارد که دوبرابر میزان حافظه رم نسخه 2018 این محصول حساب می گردد. درکنار پیشرفت عملکرد نسخه جدید TicWatch Pro، شرکت سازنده اعلام نموده است محصول جدید می تواند اطلاعات بیشتری از میزان خواب و فعالیت های روزانه و سطح سلامت کاربر را ثبت کند.

به غیر از آنچه گفته شد، در نسخه جدید ساعت TicWatch شاهد تغییرات چندانی نیستیم. ساعت هوشمند TicWatch Pro از تراشه اسنپدراگون ور 2100 استفاده می نماید و درنتیجه، شاهد استفاده از نسخه توانمندتر اسنپدراگون ور 3100 نخواهیم بود. با این حساب، از ارتباطات بلوتوث 5 خبری نخواهد بود و کاربران باید به نسخه بلوتوث 4.2 بسنده نمایند.

محصول جدید شرکت Mobvoi مانند نسخه 2018 از دو نمایشگر استفاده می نماید. نمایشگر اول از پنل OLED و نمایشگر دوم از پنل FSTN LCD است. نمایشگر دوم در بالای نمایشگر اول قرار می گیرد و کاربر می تواند با استفاده صرف از نمایشگر FSTN LCD، میزان مصرف باتری را کاهش دهد و از نمایشگر دوم در مواقع ضروری استفاده کند. چنین اقدامی باعث می گردد عمر باتری با هربار شارژ به 30 روز برسد. انتظار می رود ساعت هوشمند TicWatch Pro در اوایل مارس با قیمت 260 دلار و در رنگ بندی های مشکی و نقره ای عرضه گردد.

منبع: اقتصاد ایران

به "مقاوم ترین ساعت هوشمند دنیا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاوم ترین ساعت هوشمند دنیا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید