میلیک به دنبال ماندن در ناپولی

به گزارش وبلاگ ماریانا، مهاجم لهستانی تیم فوتبال ناپولی قصد جدایی از این تیم را ندارد.

میلیک به دنبال ماندن در ناپولی

به گزارش وبلاگ ماریانا، در روزهای اخیر بحث علاقه باشگاه رم به جذب آرکادیوش میلیک مطرح شده اما باشگاه ناپولی اعلام نموده برای واگذاری مهاجم لهستانی اش به جالوروسی رقمی در حدود 35 میلیون یورو می خواهد.

جان لوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی و کارشناس نقل وانتقالات شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت اما مدعی شد میلیک علاقه ای برای پیوستن به هیچ یک از مشتریان فعلی اش را ندارد و به اطلاع مدیران باشگاه ناپولی رسانده که می خواهد برای یک فصل دیگر در این تیم بماند.

آئورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی اخیراً گفته بود: کولیبالی و میلیک، هر دو در جهت جدایی از ناپولی هستند و بازار نقل وانتقالات این اجازه را به آنها می دهد. اگر هم این اتفاق نیفتاد، سال بعد دوباره بر سر انتقال آنها مذاکره خواهیم کرد.

میلیک 26 ساله که تنها یک فصل دیگر با ناپولی قرارداد دارد، پیش از این شایعه علاقه مندی باشگاه هایی همچون یوونتوس، اتلتیکومادرید، میلان، تاتنهام و چلسی هم نسبت به جذب او مطرح بود.

این مهاجم لهستانی که در سال 2016 از آژاکس به آبی پوشان ناپل پیوست، تا به امروز در 122 بازی از رقابت های مختلف برای این تیم به میدان رفته و 48 گل نیز به ثمر رسانده است.

میلیک فصل اخیر هم در 35 بازی ناپولی را همراهی کرد که حاصل آن 14 گل زده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میلیک به دنبال ماندن در ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیک به دنبال ماندن در ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید