نشست معرفی طرح گرنت ایران در فرانکفورت برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ماریانا به آلمان، نشست برنامه های حمایتی ترجمه و انتشار کتاب عصر دیروز چهارشنبه 18مهر با حضور نمایندگی از کشورهای مختلف از جمله ایران در سالن بین الملل پنج - یک هفتادمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت برگزار گردید.

نشست معرفی طرح گرنت ایران در فرانکفورت برگزار گردید

در این نشست، ایران و نمایندگانی از 8 کشور دیگر حضور داشتند و طرح های گرنت خود را برای مخاطبان معرفی کردند.

به این ترتیب ایران، کانادا، نروژ، آلمان، قطر، ژاپن و چین نمایندگانی در این برنامه داشتند که هرکدام از آن ها طرح گرنت کشور خود را معرفی کرد و از جزئیات آن گفت.

طرح برگزاری این نشست در نمایشگاه سال گذشته فرانکفورت کلید خورد و ایران نیز در هر دو دوره آن حضور داشت. اتفاق جالب درباره این برنامه این است که با وجود میزبانی آلمان در نمایشگاه فرانکفورت، هر سال یکی از کشورهای حاضر در این نشست میزبانی و برگزاری برنامه را به عهده می گیرند. در نشست سال جاری که دیروز برگزار گردید میزبانی با آرژانتین بود سال گذشته نیز آلمان میزبان کشورهای دیگر بود.

میزبان این نشست به صورت دوره ای تغییر خواهد نمود و مسئولان ایرانی هم اظهار امیدواری نموده اند که برای دوره های بعدی، میزبان این برنامه بوده و برنامه هایی را هم با حضور کشورهای موردنظر در غرفه کشورمان در نمایشگاه فرانکفورت داشته باشند.

نماینده آرژانتین سال جاری و در این دوره از نمایشگاه فرانکفورت، کشورهای حاضر در نشست برنامه های حمایتی ترجمه و انتشار کتاب را به غرفه خود برد و با دستاوردهایش در این زمینه آشنا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نشست معرفی طرح گرنت ایران در فرانکفورت برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معرفی طرح گرنت ایران در فرانکفورت برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید