هشدار نسبت به کلاهبرداران با عنوان مامور بهداشت

به گزارش وبلاگ ماریانا، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در اطلاعیه ای نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو با عنوان مامور بهداشت و سوء استفاده از شرایط موجود جامعه هشدار داد.

هشدار نسبت به کلاهبرداران با عنوان مامور بهداشت

به گزارش وبلاگ ماریانا به نقل از ایرنا، روز شنبه 10 اسفند روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در اطلاعیه ای اعلام نمود: به اطلاع مردم شریف و فهیم استان خراسان جنوبی می رساند، عده ای از افراد سودجود و شیاد با سوءاستفاده از شرایط فعلی جامعه، به وسیله فضای مجازی یا تماس تلفنی یا مراجعات حضوری به در منازل و معرفی خود به عنوان مامور بهداشت برای تحویل ماسک و محلول ضدعفونی یا انجام آزمایش کرونا قصد کلاهبرداری و اخاذی دارند.

این اطلاعیه توضیح داد: ضمن اینکه اعلام می دارد هیچگونه مراجعه حضوری یا تماس تلفنی به وسیله واحدهای بهداشتی و درمانی برای موارد فوق الذکر صورت نمی گیرد، تقاضا دارد ضمن هوشیاری و مراقبت و مطلع سازی همه افراد خانواده در صورت مواجهه با این موارد بلافاصله موضوع را به پلیس 110 یا شبکه بهداشت و درمان شهرستان اطلاع رسانی نمایند.

بنابر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تا به امروز مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی ثبت نشده و نتیجه نمونه های ارسالی مشکوک به کرونا منفی بوده است.

ویروس کرونا که از چین شیوع یافت و به بسیاری از کشورهای دنیا سرایت نموده، تا به امروز 24 استان کشور را نیز درگیر نموده است.

این بیماری قابل پیشگیری است و با رعایت بهداشت فردی و راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

کلاس های حضوری تمامی دانشگاه های استان تا سرانجام هفته جاری تعطیل است و آموزش به صورت مجازی و از راه دور خواهد بود.

همچنین تمامی مدارس خراسان جنوبی بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای سراسر کشور از امروز (شنبه) تا دوشنبه دوازدهم اسفند تعطیل است و دانش آموزان می توانند از آموزش مجازی و تدریس در شبکه آموزش سیما بهره مند شوند.

ادارات استان نیز از امروز به مدت یک هفته 2 ساعت زودتر تعطیل می شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "هشدار نسبت به کلاهبرداران با عنوان مامور بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نسبت به کلاهبرداران با عنوان مامور بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید