هنرمند دشتستانی مقام دوم جشنواره ملّی مداد قرمز را کسب کرد

به گزارش وبلاگ ماریانا، خبرنگاران/بوشهر هنرمند کاریکاتوریست دشتستانی پیروز به کسب مقام دوم جشنواره مداد قرمز شد.

هنرمند دشتستانی مقام دوم جشنواره ملّی مداد قرمز را کسب کرد

در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای مداد قرمز هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، ابوالقاسم طحانیان مقام دوم رشته کارتون را کسب کرد.

این هنرمند جوان در گفت وگو با وبلاگ ماریانا با اشاره به آثار ارسالی خود به این جشنواره عنوان نمود: موضوع اثر من کارکرد هلال احمر بود؛ طرحی از پرچم هلال احمر که یک پنجره شده بود و از آسمان شب نوری تابیده بود بر روی یک کودک که در خرابه ای خوابیده و این نور تبدیل به چادر هلال احمر شده بود و جای امنی برای آن کودک که لبخند شیرین بچگانه ای بر لب داشت.

طحانیان با بیان اینکه اثر برگزیده کاریکاتور با سبک دیجیتال بوده است، اضافه نمود: ان شالله این اثر یکی از آثار نمایشگاه انفرادی آینده من در سال 1400 خواهد بود.

به گزارش وبلاگ ماریانا، سال جاری 342 نفر از فعالان عرصه فرهنگ و رسانه آثاری با محور موضوعات فعالیت های بشردوستانه و داوطلبانه، صلح و عدم تبعیض، امدادرسانی، تسکین آلام بشری در حوادص طبیعی مانند سیل و زلزله، و حوادث انسانی همچون جنگ را به جشنواره مداد قرمز ارسال کردند.

آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای مداد قرمز عصر روز شنبه 7 دی ماه به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر بلایای طبیعی (شانزدهمین سالگرد زلزله بم)، و در فرهنگسرای ارسباران برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هنرمند دشتستانی مقام دوم جشنواره ملّی مداد قرمز را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمند دشتستانی مقام دوم جشنواره ملّی مداد قرمز را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید