پلمب 6 خوابگاه مجردی در پایتخت

به گزارش وبلاگ ماریانا، سرهنگ اردشیر نادری با بیان این مطلب اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح پاکسازی محله های میدان امام حسین (ع)، خیابان های شهرستانی و دنیا فروز مورد آنالیز نهاده شد و دستورات قضائی در مورد آنالیز مجدد خوابگاه های مجردی که در مرحله اول این طرح پلمب شده بودند آنالیز شد.

پلمب 6 خوابگاه مجردی در پایتخت

به گزارش مهر، سرهنگ نادری اضافه کرد: در مرحله اول تعدادی از این خوابگاه ها پلمب شده بودند که قرار بود اکنون فک پلمب شوند و یک فرصت دو ماهه به آن ها داده شده بود تا نسبت به برطرف نواقص بهداشتی و امنیتی اقدامات لازم را انجام دهند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در این مرحله از طرح، 6 باب خوابگاه مجردی که در مرحله اول پلمب شده بودند و به آن ها فرصت داده شده بود تا نواقص خود را برطرف نمایند مجدداً پلمب شدند چراکه این خوابگاه ها دستورات لازم را انجام نداده بودند و مجدد این خوابگاه ها تبدیل به محلی برای پاتوق مجرمان و معتادان شده بود و همچنین نواقص بهداشتی برطرف نشده بود.

وی گفت: باقی خوابگاه ها نسبت به برطرف نواقص خود اقدامات لازم را انجام داده بودند و فضای مناسبی را برای اسکان مسافران و کارگران فراهم نموده بودند و همچنین نسبت به اخذ مجوز های لازم قدم برداشته بودند.

سرهنگ نادری توضیح داد: این طرح با هماهنگی نماینده اداره بهداشت شرق پایتخت و شهرداری منطقه 13 تهران و با حضور مقام قضائی انجام شد.

وی در خاتمه گفت: این طرح موجب رضایتمندی شهروندان شده و پلیس پیشگیری پایتخت این طرح ها را در سایر محلات تهران در راستای آرامش و امنیت بخشی به محلات ادامه می دهد.

منبع: فرارو

به "پلمب 6 خوابگاه مجردی در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 6 خوابگاه مجردی در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید