گوشی مالی آنر پلی 30 5G با قیمت 162 دلاری معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ماریانا، شرکت آنر به تازگی خیلی بی سر و صدا از گوشی هوشمند نو خود با نام آنر پلی 30 5G رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از لحاظ طراحی شباهت های زیادی با آیفون 13 دارد. اما باید خاطر نشان کنیم که شباهت این گوشی با آیفون 13 تنها به مقوله طراحی آن ختم می گردد. آنر در زمان معرفی این گوشی، قیمت آن را به طور رسمی اعلام نکرد. اکنون این شرکت ضمن اشاره به قیمت آنر پلی 30 5G، گفت که پیش فروش این گوشی از این امروز شروع شده و در دسترس کاربران چینی خواهد بود. در ادامه به مشخصات فنی این گوشی هوشمند نو آنر می پردازیم.

گوشی مالی آنر پلی 30 5G با قیمت 162 دلاری معرفی گردید

حدود دو سال قبل هواوی شرکت آنر را در ازای دریافت 15 میلیارد دلار به یک کنسرسیوم واگذار کرد. بعد از جدایی آنر از هواوی، این شرکت از تحریم های آمریکا رهایی پیدا کرد و به همین دلیل بدون نگرانی بابت این موضوع، فرایند ساخت گوشی های خود تازه را کلید زد. آنر در حال حاضر یکی از پیروز ترین شرکت های فراوریکننده گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود که توانست حتی بعد از جدایی از هواوی هم به فرایند خوب خود در زمینه فراوری گوشی ادامه دهد و به تعداد طرفدارانش بیافزاید.

در ادامه این فرایند، آنر اخیراً از گوشی هوشمند آنر پلی 30 5G رونمایی کرد و قرار است این گوشی را با قیمت 162 دلار در بازار چین به فروش برسد. کاربران می توانند از بین گزینه های رنگی مشکی، آبی، نقره ای و طلایی دست به انتخاب بزنند. هنوز معین نیست که آیا آنر میخواهد تا این گوشی روانه سایر بازارها کند یا نه.

آنر پلی 30 5G مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی LCD است که رزولوشن HD+، نسبت ابعاد 20:9 و تراکم پیکسلی 269ppi را به کاربرانش ارائه می دهد. قلب تپنده این گوشی را پردازنده اسنپدراگون 480 پلاس 5G کوالکام بر عهده دارد. باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده از دو هسته کارآمد ARM Cortex-A76 و شش هسته کم مصرف Cortex-A55 بهره می برد که هر کدام به ترتیب می توانند با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و 1.8 گیگاهرتز به انجام وظایف خود بپردازند. این پردازنده 5G بعلاوه مجهز به پردازنده گرافیکی Adreno 619 است که با فناوری ساخت 8 نانومتری فراوری شده و نسبت به نسل قبلی خود عملکرد بهتری خواهد داشت.

در کنار این پردازنده، 4 یا 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز قرار گرفته است. آنر پلی 30 از کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی می نماید که کاربران می توانند با استفاده از آن حافظه این گوشی هوشمند را ارتقاء دهند. آنر برخلاف سایر گوشی های مالی امروزی، تنها از یک سنسور دوربین به همراه فلش LED در ماژول مربعی شکل این گوشی هوشمند بهره برده که دقتی 13 مگاپیکسلی دارد. بعلاوه روی پنل جلویی آن یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دیده می گردد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

منبع تغذیه این گوشی هوشمند را باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر 10 وات انرژی مجدد خود را بدست می آورد. سیستم عامل اندروید 11 روی آنر پلی 30 به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری Magic UI 5.0 روی این گوشی هوشمند تازه اجرا می گردد. از دیگر ویژگی های گوشی پلی 30 می توان به وجود جک هدفون، وای فای 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث 5.1 اشاره نمود.

باید خاطر نشان کنیم که این گوشی هوشمند تازه آنر نسبت به آنر پلی 30 پلاس که پاییز سال 1400 رونمایی شد، معینات ضعیف تری دارد. آنر پلی پلاس 30 از معیناتی نظیر نمایشگر 6/7 اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ تازه سازی 90 هرتز بهره می برد. قلب تپنده این گوشی هوشمند پردازنده مدیاتک Dimensity 700 است. در بخش دوربین آنر پلی پلاس 30، ما شاهد استفاده از دو لنز مدور هستیم که دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز عمق میدان 2 مگاپیکسلی سیستم دوربین این گوشی هوشمند مالی را تشکیل می دهند. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند با آنر پلی 30 5G یکسان است، اما نسخه پلاس 30 از سرعت شارژ 22/5 واتی پشتیبانی می نماید.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی مالی آنر پلی 30 5G با قیمت 162 دلاری معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مالی آنر پلی 30 5G با قیمت 162 دلاری معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید