یاد بگیرید چطور خودتان را سرگرم کنید!

به گزارش وبلاگ ماریانا، همواره غر می زنید که حوصله تان سر می رود؟ آیا می دانید چطور خودتان را در اوقات فراغت سرگرم کنید؟ ما به شما یاری می کنیم تا برای خود تفریح بسازید!

یاد بگیرید چطور خودتان را سرگرم کنید!

آیا از آغاز کردن یک تفریح، صرف چندصدهزار یا گاهی میلیون ها تومان پول برای آن و در نهایت رها کردنش پس از چند ماه خسته شده اید و مدتی بعد، دوباره همین فرایند را برای یک تفریح نو انجام داده اید؟ در این مطلب، سعی داریم به شما یاری کنیم تا تفریح هایی پیدا کنید که به آنها بچسبید و رهایشان نکنید. با ما همراه باشید.

مرحله اول: اول از همه با خودتان تصمیم بگیرید که دوست دارید تفریح مورد نظرتان فیزیکی یا روحی/خلاقانه باشد.

مرحله دوم: اگر فرضاً دوست دارید تفریح منتخب شما فیزیکی باشد، از خودتان بپرسید که در چه محیط هایی احساس راحتی بیشتری می کنید.

اگر دوست دارید خودتان را به چالش بکشید، اوضاع کمی فرق دارد. در این صورت، باید محیط هایی را انتخاب کنید که هم به میزان کافی چالشی باشد و هم از نظر زیبایی برای شما رضایت به همراه داشته باشد.

  • اگر آب را دوست دارید اما با اقیانوس و دریا مشکل دارید، از آن فرار نکنید. موج سواری کنید و این کار را رها نکنید. اگر هم فکر می کنید که خسته می شوید، باید بگوییم که یاد گرفتن این ورزش به این سادگی ها نیست و طول می کشد. هر چه بیشتر آن را ادامه دهید، مهارت بیشتری کسب می کنید و کمتر دلتان می خواهد بی خیال آن شوید یا دوباره همان کسی شوید که از اقیانوس فرار می کرد. برای فرار از هزینه های اولیه و یادگیری آسان تر این ورزش، به مدرسه های موج سواری بروید اما نه آنهایی که به گردشگرها سرویس می دهند و مخصوص آنها هستند. آنها فقط به شما سواری روی آب را می آموزند و نه بیشتر. بیشتر افراد قبل از رسیدن به آخرین مرحله و غلبه بر یک موج فرخورده و حلقه ای این کار را ترک می نمایند.
  • همین داستان برای بیشتر ورزش های طبیعی مانند کوهنوردی، صخره نوردی، موج سواری و غیره نیز صدق می نماید.

مرحله سوم: اگر تفریح مورد علاقه شما خلاقانه است، در پی باشگاه ها و انجمن های مورد علاقه خود باشید و چند جلسه ای در آنها شرکت کنید. کمی آزمون و خطا ضروری است چیزی را که دوست دارید پیدا کنید و به آن بچسبید و ادامه دهید.

مرحله چهارم: هیچ وقت سراغ تفریح هایی که حس منطقی در خصوص ادامه دادن آنها در آینده ندارید نروید.

منبع: فوت و فن

به "یاد بگیرید چطور خودتان را سرگرم کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاد بگیرید چطور خودتان را سرگرم کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید