یک نام عجیب در لیست خرید پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ماریانا، خبرنگاران: برکسی پوشیده نیست که پرسپولیسی ها در پی تقویت تیم در جابجایی نیم فصل هستند و از همین حالا چندین گزینه ریز و درشت برای ورود به جمع سرخ پوشان تهرانی مطرح شده است. با این حال با توجه به شرایط ناخواسته ای که در خط دروازه پرسپولیس اتفاق افتاده و دروازه بان کروات این تیم تهران را ترک نموده، خرید دروازه بان در اولویت قرار گرفته است.

یک نام عجیب در لیست خرید پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ماریانا، البته که یک دروازه بان، تنها خرید پرسپولیسی ها نخواهد بود و یک مهاجم هم به طور قطعی در نیم فصل به جمع شاگردان گل محمدی اضافه می گردد. اگرچه عنوان شده که گل محمدی یک بازیکن خارجی را مدنظر قرار داده است، ولی پالس هایی که علی علیپور، مهاجم فصول پیش پرسپولیس از پرتغال برای بازگشت فرستاده، نام او را هم در لیست گزینه های احتمالی خط حمله پرسپولیس قرار داده است.

با این حال علیپور تنها پرسپولیسی قدیمی نیست که شایعه شده قرار است برگردد؛ علیرضا حقیقی دروازه بان سابق این تیم هم که این روز ها در نساجی توپ می زند، یکی دیگر از قدیمی هاست که شایعه بازگشتش به گوش می خورد. در این بین عجیب ترین اسمی که در لیست احتمالی خرید پرسپولیس در نیم فصل مطرح شده رامین رضاییان است. او هم که پیش تر در پرسپولیس بازی نموده این روز ها نامش اطراف باشگاه به گوش می رسد. موردی که این شایعه را عجیب جلوه می دهد نه کیفیت بازی رامین رضاییان بلکه ترافیک در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس است. اتفاقا یکی از پست هایی که گل محمدی در یکی دو فصل اخیر مشکل زیادی در آن داشته پست دفاع راست است که مهدی شیری و سیامک نعمتی چندان توفیقی در آن نقطه از زمین به دست نیاورده بودند. با این حال پرسپولیس به تازگی دو بازیکن از تاجیکستان خریده که هر دو برای تقویت همین پست خریداری شده اند. از این گذشته، مهدی شیری هم در چند بازی اخیر پرسپولیس بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و به نظر می رسد به روز های خوبش برگشته است.

البته که این اولین بار نیست که نام رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس مطرح می گردد. بازیکن ایرانی الدحیل که به صورت قرضی برای السیلیه بازی می نماید، پیش تر در دو نوبت در لیست خرید احتمالی و یک بار هم در لیست خرید پرسپولیس به صورت قرضی نهاده شد که هر دو بار این پروژه ناکام ماند. حالا هم با توجه به ترافیک موجود در پست تخصصی رامین رضاییان در پرسپولیس، بعید است که یحیی تمرکزش را بر روی تقویت خط راست دفاعی بگذارد؛ آنهم در شرایطی که احتیاج مبرم به مهاجم و هافبک بازیساز دارد.

منبع: فرارو

به "یک نام عجیب در لیست خرید پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نام عجیب در لیست خرید پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید