یک سریال پلیسی و اکشن از کره جنوبی در راه تلویزیون ، زمان پخش اولین قسمت معین شد

به گزارش وبلاگ ماریانا، اولین قسمت از سریال پلیسی و اکشن کارآگاه خوب به کارگردانی نم کوک جو یکشنبه 20 آذرماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما تماشایی می گردد.

یک سریال پلیسی و اکشن از کره جنوبی در راه تلویزیون ، زمان پخش اولین قسمت معین شد

به گزارش وبلاگ ماریانا، این سریال پلیسی به نویسندگی جین وون چوی محصول 2020 کره جنوبی در ژانر درام معمایی است و هنرمندانی نظیر سون هیون جو، جانگ سونگ جو، لی الیجا، جی سونگ هاین و چا رئی هیونگ و...در آن نقش آفرینی نموده اند.

این سریال ماجرای کاراگاهانی را روایت می نماید که در شهر اینچئون مشغول به کار هستند. کانگ دو چانگ کاراگاهیست که 18 سال از عمر خود را صرف انجام این کار نموده است، او برای پیدا کردن مجرمان و حل پرونده ها، از تجربه و روابط شخصی اش استفاده می نماید، در حالی که اوه جی هیوک کاراگاه نخبه ایست که 9 ساله مشغول به کار است، او برخلاف کانگ دو چانگ، برای حل پرونده ها از شواهد موجود و بعلاوه روانشناسی جنایتکاران استفاده می نماید. هر دوی آنها با هم کار می نمایند و اغلب اوقات با هم دیده می شوند . ولی روش های آنالیز پرونده های جنایی آنها با هم فرق دارد و...

  • بیماری خاص خواننده مشهور کنسرت هایش را لغو کرد | برنامه های بهار 2023 هم لغو شد؟
  • انتشار لیست بهترین فیلم ها و سریال های 2022

سریال کره ای کارآگاه خوب از شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت 19 پخش و تکرار آن ساعت 23 و 13:20 خواهد بود. مخاطبان می توانند خلاصه قسمت های این سریال را روز آدینه ساعت 19 مشاهده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "یک سریال پلیسی و اکشن از کره جنوبی در راه تلویزیون ، زمان پخش اولین قسمت معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سریال پلیسی و اکشن از کره جنوبی در راه تلویزیون ، زمان پخش اولین قسمت معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید