سریال و پخش خانگی

یک سریال پلیسی و اکشن از کره جنوبی در راه تلویزیون ، زمان پخش اولین قسمت معین شد

اولین قسمت از سریال پلیسی و اکشن کارآگاه خوب به کارگردانی نم کوک جو یکشنبه 20 آذرماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما تماشایی می گردد.

20 آذر 1401

پسر دلفینی همچنان در صدر جدول سینما

انیمیشن پسر دلفینی پس از گذشت سه هفته از اکران خود با فروش 231 هزار قطعه بلیط به ارزش 6 میلیارد تومان صدر نشین جدول فروش هفتگی سینما شد.

3 مهر 1401

پژمان بازغی به سریال پلاک 13 پیوست

تهران (پانا) - پژمان بازغی به جمع بازیگران اصلی سریال پلاک 13 به کارگردانی آرش معیریان و شهاب عباسی اضافه شد.

27 خرداد 1401

کودا؛ برترین فیلم اسکار 2022، اسکار بازیگری به ویل اسمیت رسید

نود و چهارمین دوره جوایز اسکار برگزیدگان خود در بخش های مختلف را شناخت.

27 اردیبهشت 1401

راست و دروغ غیبت کیمیایی در نشست خائن کشی از زبان اوجی و مهران مدیری

نشست خبری فیلم خائن کشی بدون حضور مسعود کیمیایی برگزار گردید و علیرغم اینکه تهیه کننده علی اوجی خاطرنشان کرد که کارگردان به علت جراحی روی پا نتوانسته بیاید و دوست داشته حضور داشته باشد، مهران مدیری تاکید نمود این حرفها دروغ است و مسعود کیمیایی دوست...

14 اردیبهشت 1401

نگاهی کوتاه به فیلم سینمایی هناس؛ طرحی از یک زندگی

خبرنگارانـ هناس دومین ساخته حسین دارابی بعد از فیلم مصلحت است. احسان ثقفی و مهدیه عین اللهی به صورت مشترک فیلمنامه این فیلم را نگاشته اند و محمدرضا شفاه تهیه کننده آن است. مریلا زارعی و بهروز شعیبی بازیگران دو نقش اصلی فیلم هناس هستند که در کنار وحید...

5 اردیبهشت 1401

10 بازیگر مرد شاخص فیلم های دهه 90 میلادی

دهه 90 میلادی دوره ای مهم و مشخص کننده در صنعت سینما بود؛ سینمای مستقل شکوفا شد، رنسانس دیزنی آمد و رفت، بلاک باسترهای مدرن شکل گرفتند و برخی از فاجعه بارترین فیلم های تاریخ بر گیشه حکم فرما شدند. در حقیقت زمان پیشرفت و تغییراتی بود که راه را برای هزاره...

3 اردیبهشت 1401

انیمیشن The House؛ ترسناک، عجیب و فوق العاده

سریال خانه یک انیمیشن (استاپ موشن) سه قسمتی است که ماجرا های هر سه قسمت آن در یک خانه اتفاق می افتند، اما در زمان های متفاوت.

26 فروردین 1401

لباس خیلی کوتاه و منشوری شبنم قلی خانی در ملاعام

خبرنگاران: شبنم قلی خانی تصویری را از خود با فیگور و ژست قدیمی و از مد افتاده منتشر کرد.

5 اسفند 1400

لوکیشن فیلم: سریال فارگو

سریال فارگو، یکی از دیدنی ترین مینی سریال های است که تا به امروز در 2 فصل ارائه شده و توانسته نظر مخاطبان و منتقدان را کاملا جلب کند. با خبرنگاران همراه باشید تا در بیست و هفتمین قسمت مجموعه لوکیشن فیلم به معرفی این سریال بپردازیم.

16 بهمن 1400

بی تابی مهران غفوریان در بیمارستان برای دخترش

خبرنگاران: مهران غفوریان این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد .

29 آبان 1400

ویدئویی از سریال جاسوسی سرجوخه

سرجوخه ـ سریالی از احمد معظمی ـ در روزهای پایانی تصویربرداری، تیزر اصلی اش را منتشر کرد.

7 آبان 1400

یک دهه پس از مرگ: استیو جابز چگونه جهان را تغییر داد؟

بنیانگذار و مدیرعامل سابق اپل، استیو جابز یک دهه پیش در چنین روزی یعنی بر اثر ابتلا به سرطان پانکراس درگذشت.

1 آبان 1400

گریم نو داریوش فرهنگ در سریال سلمان فارسی

فیلمبرداری فصل تازه سریال سلمان فارسی به شهر مرزی جلفا رسیده و سکانسی از بازی داریوش فرهنگ در دریا همراه با عکس، دیده می گردد.

6 مرداد 1400

چرا خرید کارت گرافیک در سال 2021 انقدر سخت شده است؟

کمبود جهانی کارت گرافیک در بازار مسائل زیادی را برای کاربران ایجاد کرده و گاهی اوقات به ناچار باید پول بیشتری را برای خرید این اقلام بپردازند. اما چرا خرید یک کارت گرافیک در سال 2021 بسیار سخت تر از سال های گذشته شده است؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

1 تیر 1400

تیزر انیمیشن سفرهای سعدی منتشر شد

تهران (پانا) - انیمیشن سفرهای سعدی به تهیه کنندگی الهام نادری فرید و با مروری بر ماجرای سفرهای شاعر نامدار ایرانی در 26 قسمت در صداوسیمای استان فارس فراوری شده و همزمان با سالروز بزرگداشت سعدی، از تیزر این انیمیشن رونمایی شد.

22 اردیبهشت 1400

کارگردان پایتخت با جزیره به شبکه نمایش خانگی می آید

تهران (پانا) - سیروس مقدم، کارگردان با سابقه تلویزیون که سریال های پرمخاطبی را برای تلویزیون ساخته است این بار با سریال جزیره قدم در شبکه نمایش خانگی می گذارد.

3 اسفند 1399

تکلیف ساخت سریال ها در اوج کرونا چیست؟

در روزهایی که ویروس کرونا بیش از پیش در کشور رخنه کرده و هر روز بر تعداد قربانیانش می افزاید، عده ای ناچار به کار کردن هستند و عده ای هم به طور کامل کار و کاسبی را تعطیل کرده اند. در این میان تولیدات تلویزیونی همچون گذشته به کار خود ادامه می دهند. ...

24 آذر 1399

خبرنگاران انتخابات آشفته، تاجرپیشه ورشکسته

تهران - خبرنگاران- آمریکا حدود چهار هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری 2020، آشفته ترین و بی سروسامان ترین مبارزات انتخاباتی در طول تاریخ خود را تجربه می کند و در میانه این میدان، مستاجر تاجرپیشه کاخ سفید به عنوان یکی از دو نامزد این انتخابات، این بار...

20 آبان 1399

سرنوشت تلخ پزشکی که اثر شستن دست ها را کشف کرد!

در روز هایی که مدام دست هایمان را می شوییم تا ضد عفونی کنیم بد نیست بدانیم 155 سال پیش پزشکی بر سر این کشف، روانۀ بیمارستان روانی شد.

12 تیر 1399
تعداد: (22)