9 اسفندماه؛ آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت اینترنت رایگان وزارت ارتباطات خبرنگاران

به گزارش وبلاگ ماریانا، دانشجویانی که تا به امروز نسبت به دریافت هدیه اینترنت رایگان وزارت ارتباطات اقدام نکرده اند، تا 12 روز آینده مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

9 اسفندماه؛ آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت اینترنت رایگان وزارت ارتباطات خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ماریانا، در راستای ادامه مسائل دانشجویان در زمینه آموزش های الکترونیکی و در اختیار نداشتن اینترنت رایگان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از 25 بهمن ماه بسته 60 گیگابایتی اینترنت رایگان در اختیار دانشجویان قرار داده است.

دانشجویان تا 12 روز آینده 9 اسفند ماه 99 مهلت دارند با مراجعه به سامانه https://ictgifts.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. بر اساس اعلام وزارت ارتباطات، بسته هدایا برای بازه زمانی 6 ماهه پیش بینی شده است و حداکثر پس از گذشت 10 روز از اتمام مهلت ثبت نام در حساب کاربری انتخابی دانشجو منظور می گردد.

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز، 28 بهمن ماه 99 در حساب کاربری توییتر خود خاطرنشان کرد: فقط 20 درصد دانشجویان ثبت نام نموده اند که نشان دهنده بی اطلاعی تعداد زیادی از دانشجویان از این بسته اینترنتی است.

این خدمت شامل دانشجویان مراکز دانشگاهی و حوزوی در تمامی مقاطع است. در صورت هرگونه سوء استفاده، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حق محدود کردن این خدمت را خواهد داشت. فعال سازی بسته های اینترنتی منوط به طی مراحل قانونی مربوط به تایید اطلاعات است.

در این طرح امکان فعال سازی بسته هدیه اینترنتی توسط اپراتور های همراه و ثابت فراهم شده است و برای احراز هویت دانشجویان و طلاب، درج شماره تلفن همراه تحت مالکیت کد ملی اظهار شده در مراحل ثبت نام، الزامی است.

براساس این گزارش، هر کدملی صرفا یک مرتبه حق ثبت نام در سامانه را دارد و پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، به هیچ وجه امکان تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت. در صورتی که به دلیل عدم وجود اطلاعات پایه ای، ثبت نام با موفقیت انجام نگردد، در آخرین مرحله ثبت نام، امکان ثبت اعتراض در سامانه پیش بینی شده است. بدیهی است برای اخذ تایید، اعتراضات به صورت دوره ای در اختیار مراجع ذی ربط (وزارت عتف، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز حوزوی) قرار می گیرد و شایسته است که ذی نفعان، موضوع را از سازمان های مذکور پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "9 اسفندماه؛ آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت اینترنت رایگان وزارت ارتباطات خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 اسفندماه؛ آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت اینترنت رایگان وزارت ارتباطات خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید