اهدای 298 سری جهیزیه به زوجهای کم برخوردار مشهدی

به گزارش وبلاگ ماریانا، اهدای 298 سری جهیزیه و پرداخت 33 میلیارد ریال تسهیلات خرید لوازم ضروری برای زوج های جوان کم برخوردار در مشهد به وسیله آستان قدس رضوی در طول یکسال صورت گرفت.

اهدای 298 سری جهیزیه به زوجهای کم برخوردار مشهدی

بنیاد کرامت رضوی در سال 1400 به وسیله پایش های میدانی خادمیاران در کانون های محله ای شهر مشهد، زوج های کم بضاعت را شناسایی نموده و با اهدای جهیزیه به آنها به شروع زندگی مشترکشان یاری نموده است.

علاوه بر آن، یکی دیگر از شیوه های حمایت مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، اعطای تسهیلات خرید جهیزیه به این زوج های جوان در شهر مشهد بوده که در این راستا نیز 661 فقره وام به ارزش 33 میلیارد ریال به زوج های کم بضاعت تعلق گرفت.

یکی دیگر از حمایت های این مجموعه از خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از تبعات کرونا، یاری به رونق اشتغال و کسب و کار آن ها بوده که در مجموع یک هزار و 694 فقره وام کارگشایی به ارزش 179 میلیارد و 670 میلیون ریال به اقشار کم توان اختصاص یافت.

بعلاوه سال جاری نیز همچون سال های گذشته، به منظور یاری رسانی بیشتر به خانواده های محروم ساکن حاشیه شهر و روستاها، که به خاطر بضاعت اندک اقتصادی با مشکلاتی مانند نداشتن مسکن مناسب روبرو هستند، اجرای پروژه های عمرانی و زیر ساختی تعریف شد. در همین مدت، 59 پروژه کوچک و بزرگ شهری و روستایی با یاری خادمیاران و گروه های جهادی و نیک اندیشی خیرین به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال نتیجه رسید و منازل مسکونی این گروه هدف، احداث و تکمیل شد.

وبلاگ ماریانا خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اهدای 298 سری جهیزیه به زوجهای کم برخوردار مشهدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 298 سری جهیزیه به زوجهای کم برخوردار مشهدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید