خبرنگاران 6 قلیان سرا و قهوه سرا در تربت حیدریه مهر و موم شد

به گزارش وبلاگ ماریانا، تربت حیدریه - خبرنگاران - رییس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در راستای اقدام های پیشگیرانه و کنترل بیماری کرونا، دو قلیان سرا و چهار قهوه سرا در این شهرستان مهر و موم شد.

خبرنگاران 6 قلیان سرا و قهوه سرا در تربت حیدریه مهر و موم شد

مهدی سعیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ماریانا گفت: این واحدهای صنفی بدون هماهنگی و کسب مجوز لازم همچنان فعال بودند که با نظر مراجع قضایی و با همکاری نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مهر و موم شدند.

وی با بیان این که بازرسان بهداشت محیط، برای تعطیل کردن فعالیت برخی صنوف، تذکرهای لازم را ارایه می دهند افزود: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بازرسی مستمر از صنوف و اماکن عمومی در قالب برپایی گشت های مشترک با همکاری اتاق اصناف و نیروی انتظامی در دستور کار است.

رییس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از ممنوعیت فعالیت برخی از واحدهای صنفی بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا در این شهرستان خبرداد و گفت: تمام آرایشگاه های زنانه و مردانه، گیم نت ها، قهوه سراها و قلیان سراها در شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا کنون 73 هزار و 303 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند.این بیماری تا به امروز جان چهار هزار و 585 تن را در کشورمان گرفته است.

همچنین تا کنون 45 هزار و 983 نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته اند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 363 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ها خدمات ارایه می دهد.

این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه و 20 تخت در بیمارستان مه ولات دارد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 6 قلیان سرا و قهوه سرا در تربت حیدریه مهر و موم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 قلیان سرا و قهوه سرا در تربت حیدریه مهر و موم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید