تدارک جبهه النصره برای انجام حمله شیمیایی در ادلب

به گزارش وبلاگ ماریانا، وزارت دفاع روسیه از تدارک تروریست های جبهه النصره برای حمله با استفاده از تسلیحات شیمیایی در حومه جنوبی ادلب با هدف متهم جلوه دادن ارتش سوریه اطلاع داد.

تدارک جبهه النصره برای انجام حمله شیمیایی در ادلب

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا، الکساندر گرینکویچ، رئیس مرکز هماهنگی روسیه گفت که این مرکز اطلاعاتی را در مورد آماده سازی تحرکات توسط تروریست های جبهه النصره با استفاده از مواد سمی در جنوب منطقه کاهش تنش ادلب دریافت نموده است.

وی همچنین توضیح داد، براساس این اطلاعات، تروریست ها قصد دارند این صحنه سازی را در منطقه جبل زاویه، با حضور وبلاگ ماریانا خارجی فیلمبرداری و آنها را در اینترنت و رسانه ها منتشر نموده و نیروهای ارتش سوریه را به استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه غیر نظامیان متهم نمایند.

وزارت دفاع روسیه بارها در این خصوص تاکید نموده است که سازمان های تروریستی آزمایشگاه هایی برای تهیه و آماده سازی مواد سمی در استان ادلب دارند که متخصصان و کارشناسان آموزش دیده در اروپا آن را اداره می نمایند. این تروریست ها به دنبال انجام حملات شیمیایی علیه غیرنظامیان سوری هستند و سعی دارند دولت سوریه را به انجام این اقدامات متهم نمایند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "تدارک جبهه النصره برای انجام حمله شیمیایی در ادلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارک جبهه النصره برای انجام حمله شیمیایی در ادلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید