کوشش برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی در کشور

به گزارش وبلاگ ماریانا، تهران (پانا) - دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید نمود باید امکانات و تجهیزات آموزشی بعلاوه زمینه توسعه فضاهای ورزشی کشور فراهم گردد.

کوشش برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی در کشور

محمدرضا احمدی در گفت وگو با پانا درباره تامین کمبود سرانه فضای آموزشی در کشور گفت: سرانه فضای آموزشی در کشور ما نسبت به کشورهای پیشرفته بسیار پایین است که باید برای این مهم کوشش گردد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه بیان نمود در کوشش هستیم که از شرایط فعلی مثل امکانات و تجهیزات آموزشی و فضاهای ورزشی، سرانه معلمان را اصلاح کنیم.

احمدی در ادامه تاکید نمود: بعضی از مدارس ما از نظر فضای آموزشی دچار کمبود هستند و با این شرایط سه شیفته کار می نمایند که باید این مسائل را حل کنیم تا دیگر با این مسائل روبرو نباشیم.

وی در ادامه درباره عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز گفت: برای اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کوشش های بسیاری شده است و البته در جهت اجرای آن گام هایی برداشته ایم. امیدواریم در سال 1401 شاهد اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید نمود: امیدواریم در سال تازه با توجه به تصویب لایحه رتبه بندی معلمان مقداری فرایند رشد اجرای آن تسریع پیدا کند.

احمدی در ادامه درباره مسائل موجود در جهت راهنمایی تحصیلی دانش آموزان نیز گفت: در الگویی که برای راهنمایی تحصیلی وجود دارد نباید بر اساس نمره، دانش آموزان را راهنمایی تحصیلی کنیم بلکه باید بر اساس کیفیت، آن ها را معین کنیم.

زهرا قاسمی

منبع: خبرگزاری پانا

به "کوشش برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید