اخبار مجلس

این استان دو برابر استان های دیگر کشور درگیر آسم است

مدیر گروه آسم و آلرژی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تاثیر آلودگی هوا بر تشدید آسم، گفت: مطالعاتی که حدود 10 سال پیش صورت گرفته نشان می دهد مقدار بروز آسم در خوزستان حدود دو برابر از میانه کشور بیشتر است و با توجه به افزایش آلودگی هوا در...

26 بهمن 1401

آنالیز نام گذاری روز کوروش در وزارت کشور

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اعلام نموده است که نام گذاری روز کوروش در وزارت کشور آنالیز خواهد شد.

5 تیر 1401

کوشش برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی در کشور

تهران (پانا) - دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید نمود باید امکانات و تجهیزات آموزشی بعلاوه زمینه توسعه فضاهای ورزشی کشور فراهم گردد.

16 خرداد 1401

نظارت از جانب شوراها بر شهرداری و دهیاری ها تقویت گردد

خبرنگاران/قم وی با اشاره سوء جریاناتی که در حوزه شهرداری و دهیاری ها وجود دارد، اضافه نمود: آنچه مفهوما از مواد و تبصره های مختلف مقررات مربوط به شوراها درک می گردد وظیفه نظارتی شوراها بر دهیاران و شهرداری ها است لذا ساز و کار نظارت داخلی را باید تقویت...

3 بهمن 1400

احیای واحدهای راکد لازمه تحقق رشد مالی استان سمنان

خبرنگاران/سمنان استاندار سمنان گفت: راه اندازی واحد های راکد فعلی در تملک بانک ها و تقویت فراوری، دو مولفه اصلی و تاثیرگذار در بحث تحقق رشد مالی در استان است.

19 دی 1400

ضرورت نظارت بازرسان بهداشت بر مدارس و سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بر ضرورت بازدید از بوفه های فروش اغذیه به دانش آموزان پس از بازگشایی مدارس به وسیله بازرسان بهداشت محیط تاکید نمود.

12 دی 1400

افغانستان، ناامید از غرب، به شرق اعتماد می نماید

همزمان با تخلیه نیروهای خارجی و امریکایی از پایگاه هوایی بگرام و گمانه ها برای تسریع در مختومه کردن پرونده طولانی ترین جنگ ایالات متحده، مقامات افغانستانی که سایه طالبان را هر روز سنگین تر از گذشته روی سر خود می بینند، ناامید از یاری های غرب، رایزنی...

4 مرداد 1400

جزئیات تردد در جاده ها از چهارشنبه ، سفر به کدام استان ها ممنوع است؟

رئیس پلیس هدایت و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جزئیات تردد در جاده ها و محدودیت های سفرهای استانی را تشریح کرد.

2 تیر 1400

حذف 4صفر از پول ملی در ایستگاه آخر

حذف 4 صفر از پول ملی که از سوی بانک مرکزی با کم رنگ کردن صفرهای اسکناس در سال گذشته وارد فاز جدیدی شده بود، به زودی عملیاتی خواهد شد.

13 اردیبهشت 1400

کاندیداتوری افراد با سابقه نظامی منع قانونی ندارد ، سران قوا نیازی به استعفا برای کاندید شدن در انتخابات ندارند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: دخالت و سوگیری نظامی ها در انتخابات منع شده است ولی صرف نامزد شدن برای انتخابات منع قانونی نداشته و در گذشته نیز مسبوق به سابقه بوده است.

15 فروردین 1400

لغو معافیت 100 درصدی فعالیت های فرهنگی و انتشاراتی از مالیات

بر اساس جزئیات مصوبه کمیسیون مالی دولت برای اصلاح قانون مالیات های مستقیم که در حال آنالیز و تصویب در هیئت وزیران است، معافیت مالیاتی هنرمندان، سلبریتی ها و فعالیت های هنری و فرهنگی حذف و برای آن سقف مشخص شد.

29 اسفند 1399

آیا بایدن با غول های فناوری همکاری می نماید؟

جو بایدن ژانویه 2020 طی مصاحبه ای با روزنامه نیویورک تایمز گفته بود در صورت برگزیده شدن به عنوان رئیس جمهوری بعدی ماده لایحه 230 را مبنی بر حمایت از شرکت های فناوری ابطال می نماید. این پیغام کوتاه بیان می کرد که او به ارتباط محبت آمیز ای که اوباما با قطب فناوری...

28 اسفند 1399

خبرنگاران استاندار: سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس در کرمانشاه افزایش یافت

کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه بیان کرد که میزان سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس در این استان از 300 میلیون دلار به حدود 500 میلیون دلار افزایش پیدا نموده است.

20 اسفند 1399

خبرنگاران 200 ورزشکار حرفه ای بیلیارد در لرستان فعالیت دارند

خرم آباد - خبرنگاران - رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس لرستان گفت: 400 ورزشکار استان با این هیات همکاری دارند که 200 نفر از این تعداد، فعالیت ورزشی را به صورت حرفه ای دنبال می کنند.

13 بهمن 1399

خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید اراذل و اوباش، این علف های هرز کنده شده و دور انداخته شوند؛ این راهبرد ناجا با کسانی است که امنیت و آرامش مردم را برهم می زنند.

13 بهمن 1399

اولتیماتوم گمرک؛ کالا را نبرید متروکه می گردد

بعد از هشدارهایی که گمرک در رابطه با ترخیص فوری به صاحبان کالا داشت، معاون فنی گمرک ضمن اعلام ترخیص بیش از 1.4 میلیون تن کالا، با هشدار مجدد به صاحبان کالا تاکید نموده که در صورت عدم ترخیص کالا در مهلت معین شده، متروکه خواهد شد.

1 دی 1399

جشنواره فیلم کوتاه تهران چگونه برگزار می شود؟

سیدصادق موسوی دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران تأکید کرد که این جشنواره در شرایط فعلی عملاً برگزار نمی شود و آغاز آن از هفتم آبان ماه محدود به آغاز ورکشاپ های مجازی است.

30 آبان 1399

جزئیات برگزاری آزمون های زبان انگلیسی EPT و مهارت های زبان عربی دانشگاه آزاد

آزمون های زبان انگلیسی EPT و مهارت های زبان عربی دانشگاه آزاد 22 خرداد ماه در 19 حوزه امتحانی طبق هماهنگی بعمل آمده با وزارت بهداشت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می گردد.

18 مرداد 1399

از نمک پاشی صداوسیما روی زخم کارگران هپکو تا پشت پرده فروش سهام مس طارم ، چرا هپکو هنوز به ایمیدرو واگذار نشده؟

هپکو از شهریور سال گذشته در شرایط بحرانی به سر می برد و وعده های مسئولان درباره مشخص تکلیف سهامدار و شفاف سازی سهام آن هنوز عملی نشده است.

27 خرداد 1399

تذکر 28نماینده به وزیر کار درباره نحوه تعیین دستمزد کارگران

خبرنگاران؛ 28 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین حداقل دستمزد برای کارگران را دارای ایراد و اشکال دانستند.

19 خرداد 1399
تعداد: (28)