خبرنگاران بارش های رگباری نیمه شمالی خراسان رضوی را فرا می گیرد

به گزارش وبلاگ ماریانا، مشهد- خبرنگاران- بارش های رگباری همراه با رعد و برق از فردا (دوشنبه) خراسان رضوی بویژه نیمه شمالی این استان را فرا می گیرد.

خبرنگاران بارش های رگباری نیمه شمالی خراسان رضوی را فرا می گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز یکشنبه به خبرنگار وبلاگ ماریانا گفت: این بارش ها از عصر فردا در این استان شروع می گردد و تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

فریدون سنگچولی اضافه کرد: بارش های پیش بینی شده که در نواحی شمالی خراسان رضوی قابل توجه خواهد بود، همراه با وزش باد و بیشتر در عصر روزهای یاد شده رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه میانگین دمای هوا تا روز دوشنبه هفته جاری در خراسان رضوی فرایند افزایشی دارد ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 35 درجه سلسیوس پیش بینی شده که نسبت به دیروز سه درجه افزایش دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای مشهد برای فردا به 37 درجه خواهد رسید و روز سه شنبه هفته جاری چند درجه کاهش خواهد یافت.

فریمان با کمینه دمای هوای 12 درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای 36 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بجستان با سرعت 47 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بارش های رگباری نیمه شمالی خراسان رضوی را فرا می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بارش های رگباری نیمه شمالی خراسان رضوی را فرا می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید