خبرنگاران برج تجارت قزوین از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است

به گزارش وبلاگ ماریانا، قزوین - خبرنگاران- مدیرعامل نوسازی و بهسازی قزوین گفت: احداث پروژه برج تجارت شهر از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است.

خبرنگاران برج تجارت قزوین از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است

به گزارش وبلاگ ماریانا، آرش رشوند آوه سه شنبه شب در جلسه علنی شورای شهر قزوین با ارائه گزارشی از فرایند اجرای عظیمترین پروژه شهری که بیش از یک دهه از اجرای آن می گذرد، اضافه کرد: برج تجارت قزوین یک پروژه عمرانی عظیم در قزوین است که از سال 1384 عملیات ساخت آن شروع شده است.

وی گفت: پروژه ساخت این بنا در مساحت 60 هزار متر مربع توسط سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با همکاری شرکت سهامی خاص توسعه مسکن استان تهران شروع شد و به دلیل مسائل مالی اجرای آن در سال 89 متوقف شد.

رشوند آوه با بیان اینکه در سال 92 دوباره کار احداث این پروژه با جذب سرمایه گذار از سر گرفته شد،ادامه داد: مدت اجرای پروژه 60 ماه بود که به دلیل مشارکتی بودن این طرح و بعضی اختلاف حقوقی راکد ماند.

این مسوول با اشاره به فراز و فرودهای که این پروژه داشت، توضیح داد: با ورود استانداری، فرایند احداث مجدد برج تجارت از اوایل سال 98 رسما شروع شده و تا سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: با توجه بعضی تغییرات در نقشه عملا تاخیر در پروژه وجود دارد و مقرر شده جلسه در روزهای آینده در شهرداری منطقه 2 برگزار گردد و مسایل و مسائل فنی این پروژه آنالیز خواهد شد.

وی تاکید نمود: این طرح عظیم در 28 طبقه دردست ساخت است و با داشتن بخش های مسکونی، اداری و تجاری بیش از هزار میلیارد ریال هزینه عظیمترین پروژه مشارکتی شهرداری قزوین است.

در ادامه این نشسن اعضای شورای اسلامی شهر قزوین دغدغه های خود را در مورد اتمام این برج مطرح کردند و خواهان تسریع در فرایند احداث آن شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برج تجارت قزوین از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برج تجارت قزوین از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید