خبرنگاران توزیع 30 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان مراغه در ماه رمضان

به گزارش وبلاگ ماریانا، مراغه - خبرنگاران - معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه از توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم در این شهرستان اطلاع داد و گفت: در طول ماه مبارک رمضان 30 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می گردد.

خبرنگاران توزیع 30 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان مراغه در ماه رمضان

حمید شکری شامگاه یکشنبه در مراسم رزمایش یاری مومنانه قرارگاه جهادی شهید ورزشکار علی کنعانی گفت: با همکاری گروه های جهادی و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان روزانه بیش از یک هزار پرس غذای گرم و همچنین بسته های معیشتی در بین نیازمندان در مناطق مختلف مراغه توزیع می گردد.

وی گفت: جامعه ورزشی مراغه با تشکیل قرارگاه جهادی شهید ورزشکار علی کنعانی با همکاری گروه جهادی شهید دهقان اقدام به توزیع غذای گرم در شهرستان نموده است.

وی اضافه نمود: روحیه پهلوانی و جوانمردی در جامعه ورزشی همواره بوده و در مراغه هیات های ورزشی شهرستان پای کار بوده و از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ویروس در تمامی جبهه ها حضوری فعال داشتند.

شکری اضافه نمود: با راه اندازی گروه های جهادی در مراغه شاهد از خودگذشتگی و رشادت های بسیاری در این روزها هستیم که همانند آن را فقط در زمان جنگ تحمیلی دیده بودیم.

وی به همت و همکاری های خیران مراغه در این روزها اشاره نمود و گفت: تجلیل از اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه خیران وظیفه ماست و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این مراسم گفت: جامعه ورزشی در طول تاریخ ثابت نموده است که در تمامی صحنه ها پای کار بوده و همواره در کنار مردم است.

مهدی نوایی گفت: 118 نفر از جامعه ورزشی مراغه از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان در مبادی ورودی و خروجی حضور داشتند.

وی گفت: حضور در ضدعفونی های معابر و محلات، توزیع بیش از یکهزار بسته یاری معیشتی از دیگر اقدامات جامعه ورزش شهرستان در این روزهاست.

وی ادامه داد: جامعه ورزش مراغه آمادگی خود را برای خدمت رسانی به مردم شهرستان در تمامی صحنه ها را دارد و ورزشکاران خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند.

به گزارش وبلاگ ماریانا، در این مراسم از خدمات رحمانی به عنوان خیر مراغه ای در طول سال ها فعالیت خیرخواهانه در حوزه های مختلف و به ویژه در روزهای شیوع بیماری کرونا ویروس تجلیل شد.

هشت هزار و 970 ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می نمایند.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران توزیع 30 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان مراغه در ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع 30 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان مراغه در ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید