خبرنگاران کرونا جان 2 کرمانشاهی دیگر را گرفت

به گزارش وبلاگ ماریانا، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با مرگ 2 نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، مجموع جان باختگان استان به هزار و 493 نفر رسید.

خبرنگاران کرونا جان 2 کرمانشاهی دیگر را گرفت

مهدی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو خبرنگار وبلاگ ماریانا با اعلام اینکه این 2 نفر در مراکز درمانی کرمانشاه و اسلام آبادغرب فوت کردند، اضافه کرد: در شبانه روز گذشته 42 بیمار جدید با علایم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری و 33 نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی گفت: 18 بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا و 61 بیمار مثبت سرپایی هم در شبانه روز گذشته در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: هم اکنون 134 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش وبلاگ ماریانا، تعداد بستری های بیماران کووید 19 در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و 260 نفر رسید و در 24 آبان 24 فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز بوده است.

محمدی در ادامه اضافه کرد: شهرستان های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و صحنه هم اکنون در شرایط زرد قرار دارند و شهرستان های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر هم آبی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا جان 2 کرمانشاهی دیگر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا جان 2 کرمانشاهی دیگر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید