خبرنگاران 181 نفر از داوطلبان شورای شهر البرز ثبت نام کردند

به گزارش وبلاگ ماریانا، کرج-خبرنگاران- استاندار البرز بیان کرد در سومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات 1400 تا به کنون 181 نفر از داوطلبان شورای شهر البرز ثبت نام کردند.

خبرنگاران 181 نفر از داوطلبان شورای شهر البرز ثبت نام کردند

عزیزاله شهبازی روز آدینه در بازدید سرزده از ستاد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در محل فرمانداری فردیس اضافه نمود: در استان البرز آمادگی و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات 28 خرداد سال 1400 فراهم شده است.

وی اضافه نمود: بر اساس دستور وزیر کشور مبنی بر شروع ثبت نام که رسما کار انتخابات در سراسر کشور در استان البرز و شهرستان های هفت گانه شروع می گردد هم بر اساس برنامه ریزی قبلی جهت ثبت نام از داوطلبان در شوراهای شهر شروع بکار کردند بخش اعظم ثبت نام نمایندگان اقایان و تعدادی هم بانوان هستند.

وی از تشکیل هیات های اجرایی در 13 حوزه انتخابی استان اطلاع داد ، گفت: انچه که مهم و در دستور کار برای مسوولان برگزاری انتخابات کشور و استان البرز برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر صورت گرفت متفاوت با آخرین انتخابات برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است سعی شده در انتخابات هیات های اجرایی و صلاحیت ها آنچه که قانون است توسط هیات های اجرایی در سطح استان رعایت گردد.

استاندار البرز گفت: امیدوارم هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در شوراهای شهر در سراسر کشور و استان البرز شرایط به گونه تدبیر گردد که همه گروههای سنی و گرایش های سیاسی و سلایق مختلف بتوانند در 28 خرداد ماه 1400 پای صندوق های رای بیایند و مانند گذشته برای توسعه و پیشرفت کشور و اینده خود و فرزندانشان رای خود را به صندوق بیندازند.

شهبازی اضافه نمود: در دوره های مختلف انتخابات مشاهده شد که صندوق رای می تواند اثر گذار باشد آنچه که در کشور می تواند منشا اثر باشد صندوق های رای هستند و مردم هم مطمئن باشند هر رایی که در صندوق می اندازند همان هم قرائت می گردد.

استاندار البرز گفت: طی سه روز 181 نفر رقم خوبی برای ثبت نام است البته با شرایط کرونا و تسهیل از چند طریق حضوری،تلفن همراه،دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام نمایند داوطلبان به روز آخر موکول ننمایند و هر چه سریعتر ثبت نام و پرونده ها سریعتر تشکیل و هم معین صلاحیت های سریع انجام می گردد.

وی اضافه نمود: انتظار می رود تا 2 روز آینده کار ثبت نام انجام گردد و امیدوارم بیش از دوره گذشته شوراها ثبت نام نماینده داشته باشیم و برای انتخابات ریاست جمهوری هم جبهه هایی که در سطح کشور تشکیل شده و احزابی که پای کار آمدند نوید مهمی است برای اینکه سلایق مختلف بتوانند حتی در انتخابات ریاست جمهوری به کاندیدای خود رای دهند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 600 شعبه اخذ رای در استان البرز معین شده است ، گفت: چون انتخابات شورای شهر در پیش داریم تعدادی افراد برای اخذ رای وجود دارد که واحدند اما صندوق ها متفاوت است بنابراین یک هزار و 500 صندوق اخذ رای شوراهای شهر و و یک هزار و 500 صندوق اخذ رای ریاست جمهوری در مجموعه سه هزار صندوق می گردد و در مجموع 50 هزار نفر برای دریافت رای از مردم در 28 خرداد 1400 همکاری می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 181 نفر از داوطلبان شورای شهر البرز ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 181 نفر از داوطلبان شورای شهر البرز ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید