دث استرندینگ و بازی های آینده کوجیما به کامپیوترهای مک می آیند

به گزارش وبلاگ ماریانا، هیدئو کوجیما به تازگی اعلام نموده است که Death Stranding: Directors Cut اواخر امسال میلادی برای مک عرضه شده و گفته می گردد که بازی های آینده استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) برای دستگاه های اپل نیز منتشر خواهند شد.

دث استرندینگ و بازی های آینده کوجیما به کامپیوترهای مک می آیند

کوجیما این اعلامیه را در جریان رویداد WWDC 2023 اپل بیان نمود و به مجموعه محصولات دیجیتال گسترده اپل برای ابراز اشتیاق خود برای محصولات این شرکت اشاره نمود. کوجیما در این باره گفت:

برای این منظور، کوجیما بیان نمود که پشتیبانی استودیوی او از مک از اواخر سال جاری و با عرضه نسخه کارگردان دث استرندینگ برای آن شروع خواهد شد. این نسخه در سپتامبر 2021 با پیشرفت های گسترده به پلی استیشن 5 آمد و سپس در مارس 2022 برای رایانه های شخصی نیز عرضه شد. کوجیما اضافه نمود:

در حالی که کسانی که از مک استفاده می نمایند باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا دث استرندینگ را تجربه نمایند، دیگر بازیکنان مشتاقانه منتظر اخبار مربوط به نسخه دوم هستند. بسیاری از هواداران از عدم حضور دث استرندینگ 2 در رویداد اخیر پلی استیشن ناامید شده اند. با این حال، با توجه به رابطه نزدیک بین کوجیما و جف کیلی، این احتمال می رود که تریلری از بازی در رویداد Summer Game Fest نمایش داده گردد.

اپل بعلاوه میخواهد تا حالت بازی (Gaming Mode) را برای رایانه های مک خود عرضه کند. این کار استفاده از پردازنده و کارت گرافیک را در اولویت قرار می دهد تا بازی ها تا حد امکان روان روی این پلتفرم اجرا شوند. اپل بعلاوه بیان کرد که یک ابزار نو را برای توسعه دهندگان ارائه می دهد تا از آن برای پورت بازی ها استفاده نمایند. گفته می گردد که این ابزار روند انتقال ساده تر و زمان توسعه کوتاه تر بازی ها را نوید می دهد.

در نهایت لازم به ذکر است که گزارش های اخیر به استقبال عمومی بیشتر از انتشار بازی های AAA برای اپل پس از سال ها بی تفاوتی پرداخته اند. سال گذشته تایید شد که بازی ترسناک رزیدنت اویل ویلج، اثر تحسین شده کپ کام (Capcom)، در کنار بازی No Mans Sky اثر استودیوی Hello Games، برای مک عرضه می شوند. بازی دوم در ابتدا قرار بود تا قبل از انتها سال 2022 برای این پلتفرم منتشر گردد، اما پس از چند تاخیر، انتها در هفته گذشته به مک راه یافت.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "دث استرندینگ و بازی های آینده کوجیما به کامپیوترهای مک می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دث استرندینگ و بازی های آینده کوجیما به کامپیوترهای مک می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید