برطرف اشکال بزرگ iOS با بروزرسانی بزرگ این سیستم عامل

به گزارش وبلاگ ماریانا، ارائه جدیدترین آپدیت iOS مسائل چند ماهه کاربران این سیستم عامل را برطرف می نماید.

برطرف اشکال بزرگ iOS با بروزرسانی بزرگ این سیستم عامل

به گزارش خبرنگار ، اپل به تازگی بروزرسانی جدیدی از سیستم عامل iOS منتشر نموده است. این بروزرسانی iOS 13.3.1 و iPadOS 13.3.1 سازگار با آیفون ها و آیپدها است که مسائل کاربران دستگاه های اپل را برطرف می نماید. سیستم عامل های قبل از این ارائه شده، دارای باگ هایی بوده اند که بسیاری از کاربران را تحت تأثیر قرار داده است.

دسامبر سال گذشته بود که معین شد گوشی های سری iPhone 11 اپل حتی در حالتی که سرویس موقعیت یاب آن ها خاموش است، ردیابی می شوند و این مسئله دارندگان این گوشی ها را نگران نموده بود. این مشکل هم به این دلیل پیش آمده است که تراشه جدید U1 Ultra Wideband با توجه به موقعیت های مختلف جغرافیایی به دلیل الزامات نظارتی بین المللی غیبرطرفال شوند. اپل در آن موقع اصرار داشت که داده های محل جمع آوری شده در دستگاه ذخیره شده و توسط شرکت جمع آوری نشده است. با این وجود، برای برطرف شدن این مشکل، اپل iOS 13.3.1 را ارائه کرد که به صاحبان این پرچمداران اجازه می دهد تا تراشه یاد شده را کنترل نمایند.

آپدیت جدید iOS مسائل پیش آمده در حد مکالمه ها را هم در Screen Time برطرف نموده است که به یک کاربر اجازه می داد بدون وارد کردن یک رمز عبور وارد مکالمه گردد. اپل یک اشکال باگ کوچک را که باعث می شد ویرایش تصاویر در Deep Fusion با تأخیر روبرو شوند، گرفته است و آن را برطرف نموده. مشکل دیگری که کاربران گوشی های اپل با آن روبه رو بودند، برنامه Mail بود. مشکل این برنامه باعث می شد حتی اگر تنظیمات غیبرطرفال گردد، بارگیری تصاویر ادامه پیدا کند. باگ دیگر این بود که هنگام باز شدن FaceTime دوربین پشتی دستگاه باز می شد.

در نهایت این که اپل پشتیبانی از لهجه انگلیسی هندی را برای دستیار صوتی خود، سیری روی هوم پاد افزود و مشکل CarPlay را که باعث می شد صداها خیلی بد شنیده شوند، برطرف کرد.

لازم به ذکر است، iPadOS 13 هم بسیاری از مسائل ذکر شده را داشت که با ارائه آپدیت iPadOS 13.3.1 این مسائل برطرف شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برطرف اشکال بزرگ iOS با بروزرسانی بزرگ این سیستم عامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف اشکال بزرگ iOS با بروزرسانی بزرگ این سیستم عامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید