ملاقات آنلاین تا انتها شرایط هشدار کرونا جایگزین حضور فیزیکی در مراکز بهزیستی استان

به گزارش وبلاگ ماریانا، مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شرایط هشدار استان و همه گیری ویروس کرونا، حضور فیزیکی برای ملاقات منع شده و تنها خانواده ها می توانند به صورت آنلاین فرزندان خودشان را ملاقات کنند.

ملاقات آنلاین تا انتها شرایط هشدار کرونا جایگزین حضور فیزیکی در مراکز بهزیستی استان

به گزارش خبرنگار از،فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی افزود: با شروع موج دوم ویروس کرونا، شرایط هشدار در استان و طبق آئین نامه های ارسالی حضور فیزیکی برای ملاقات منع شده و تنها خانواده ها می توانند به صورت آنلاین فرزندان خودشان را ملاقات کنند.

او گفت: طبق این آئین نامه ها تا زمانی که آذربایجان شرقی از شرایط زرد، قرمز و هشدار خارج نشده امکان حضور فیزیکی برای ملاقات وجود ندارد.

او با بیان اینکه خوشبختانه در مراکز بهزیستی مبتلایی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در صورت اجازه مرخصی با شرایط فعلی همه گیری، ریسک ابتلا مراکز به این ویروس وجود داشته که جان بسیاری از عزیزان را به خطر می اندازد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی یاد آورشد: مربیان مراکز بهزیستی به صورت روزانه تست داده و گاهی برای سه هفته در این مراکز می مانند تا باعث انتشار ویروس کرونا از خانواده های خود نباشند.

صحاف با بیان اینکه راضی به دوری و اذیت خانواده ها نیستیم، عنوان کرد: برای خانواده های این عزیزان نیز مشاورانی در نظر گرفته شده است البته باید شرایط فعلی را در نظر گرفته و برای سلامتی و رسیدن به شرایط سفید یکدیگر را همراهی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ملاقات آنلاین تا انتها شرایط هشدار کرونا جایگزین حضور فیزیکی در مراکز بهزیستی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات آنلاین تا انتها شرایط هشدار کرونا جایگزین حضور فیزیکی در مراکز بهزیستی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید