تور هند: هوای آلوده دهلی هواپیماها را زمین گیر کرد

به گزارش وبلاگ ماریانا، در پی انتشار گاز سمی در شهر دهلی نو هند یونایتد ایرلاینز کلیه پروازهای خود را تا زمان بهبود اوضاع به مقصد این شهر لغو کرد.

تور هند: هوای آلوده دهلی هواپیماها را زمین گیر کرد

برای تماشا تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور تماشا کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

شرکت یونایتد ایرلاینز این تصمیم را برای پیشگیری از خطرهای احتمالی اخذ کرد. طبق اعلام این شرکت مسافران می توانند بلیط های خود را پس بدهند یا در صورت تمایل بلیط جدیدی در سایر خطوط هوایی برای آن ها تهیه شود.

در این راستا، یونایتد ایرلاینز در ایمیلی به مسافران اظهار داشت:

به علت شرایط نامساعد پیش آمده کلیه پروازهای نیوآرک - دهلی نو به حالت تعلیق درآمده است. به صورت مداوم در تعقیب شرایط از سوی مقام های رسمی و دولتی هستیم.

طبق اعلام یکی از مقام های رسمی هند در اثر انتشار گاز سمی در دهلی نو این شهر به اتاق گاز تبدیل شده و تعطیلی 6000 مدرسه را در پی داشته است. غلظت این مه سمی به حدی است که اندازه آلودگی آن ده برابر آلودگی هوای پکن برآورد شده است.

این در حالی است که دهلی نو یکی از آلوده ترین شهرهای جهان به شمار می رود و انتشار این گاز شرایط را به مراتب دشوارتر کرده است. از طرفی، کشاورزان منطقه پس از برداشت محصول زمین های خود را آتش زده اند که این کار باعث افزایش دود در آسمان دهلی شده است. البته آلودگی ناشی از وسائط نقلیه عمومی و صنعتی و کمبود وسائط نقلیه عمومی مشکل را دو چندان کرده است.

منبع: کجارو / thestar.com

به "تور هند: هوای آلوده دهلی هواپیماها را زمین گیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: هوای آلوده دهلی هواپیماها را زمین گیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید