واکنش وحید امیری به حضور عزیزی خادم در اردوی صنعت نفت شب قبل از بازی با پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ماریانا، بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در زمین فوتبال کوشش زیادی انجام می دهد چون در پی روزی حلال است، گفت: دوست دارم در جام جهانی 2022 با برزیل همگروه شویم.

واکنش وحید امیری به حضور عزیزی خادم در اردوی صنعت نفت شب قبل از بازی با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ماریانا، وحید امیری با حضور در یک برنامه تلویزیونی، اضافه کرد: انتخاب مدیرعامل و کادر مدیریتی بر روی مسایل فنی اثر گذار است. البته کوشش هایی که صورت می گیرد قابل تقدیر است اما پرسپولیس تیمی است که مسائل بیرونی آن روی مسایل فنی اش اثر گذار است. صدری خیلی کوشش می نماید تا مسایل حل و فصل گردد اما او هم باید بداند تا چه زمانی هست و اگر به آینده امیدوار باشد بدون شک راحت تر می تواند برنامه ریزی کند. سرمربی هم تا حدی می تواند در این خصوص مداخله کند، وقتی مسائل اقتصادی زیاد گردد بدون شک روی انگیزه بازیکنان اثر می گذارد. الان هفته ششم را هم پشت سرگذاشته ایم اما فعلا 5 درصد قرارداد خود را گرفته ایم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

وی ادامه داد: باید هر چه زودتر شرایط مدیریتی باشگاه تعیین گردد تا از لحاظ ثبات مدیریتی به یک آرامش برسیم. کوشش، برنامه ریزی و مسائلی از این دست احتیاجمند یک شرایط تعیین است و امیدوارم هر چه زودتر وزیر ورزش در این خصوص اقدام کند تا دل طرفداران آرام گیرد.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در خصوص بازی این هفته سرخ پوشان تهرانی برابر نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: ما باید روز دوشنبه 8 آذر و در هفته هفتم لیگ برتر در ملاقاتی خانگی برابر آنها به میدان برویم. تیم نفت مسجد سلیمان با توجه به سابقه طولانی که در ورزش دارد، متاسفانه همواره درگیر مسایل اقتصادی است. این تیم بسیار قابل احترام است و باید این مسائل را حل کرد و طرفداران بدانند ما در این ملاقات، بازی آسانی نخواهد بود چرا که رقیب سختی هستند و باید قبول کرد هر تیمی برابر پرسپولیس با تمام توان به میدان می آید.

امیری در خصوص دربی تهران هم تاکید نمود: این بازی 13 آذر برگزار خواهد شد، در شهرآورد مهم نیست تیم در چه شرایطی باشد و همه چیز بر اساس انگیزه، کوشش، زحمت و اتفاقات بازی و حرفه ای گری بازیکنان رقم می خورد. هر چند این بازی برای طرفداران بسیار حساس است اما نتیجه و قهرمانی تیم مهم تر در انتها فصل مهم تر است و باید دید در روزهای آینده چه نتایجی رقم خواهد خورد.

وی در خصوص فضای مجازی و تاثیراتی که بر روی جوانان دارد هم اضافه کرد: فوتبال ورزشی سراسر هیجان و استرس است و در تمام این اتفاقات جوانان ما را به عنوان یک الگو می بینند. فضای مجازی اولویتی برایم ندارد و هدفم این است که در زمین کار و کوشش کنم و روزی حلال داشته باشم. زیاد به فضای مجازی اهمیت نمی دهم و می دانم راه موفقیت از مسیری دیگر می گذرد. فضای مجازی خیلی کارها را راحت تر نموده اما دوستی، برادری، خانواده و آرامش را از ما گرفته است.

ملی پوش فوتبال ایران در خصوص بهره گیری از یاری داور ویدئویی اضافه کرد: VAR برای فوتبال ایران احتیاج است و اگر لازم نبود در جهان هم استفاده نمی گردد. بازی قبلی ما را نگاه کنید، یک اشتباه داوری داشت مسائلی را ایجاد می کرد اما به هر حال به خیر گذشت. باید از دانش روز بهره برد تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

امیری در خصوص حضور رئیس فدراسیون در جمع بازیکنان نفت آبادان آنهم قبل از بازی با پرسپولیس یادآور شد: به شخصه با این مساله مسئله ای ندارم، اما امیدوارم این موضوع ادامه دار باشد و شاید هدف این است که به تیم ها دلگرمی بدهند اما اگر معطوف به یک تیم خاص باشد، آن وقت جای تامل دارد.

وی در انتها در پاسخ به این سئوال که دوست دارد در جام جهانی با کدام تیم بازی کند، گفت: ترجیح می دهم آن تیم برزیل باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش وحید امیری به حضور عزیزی خادم در اردوی صنعت نفت شب قبل از بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وحید امیری به حضور عزیزی خادم در اردوی صنعت نفت شب قبل از بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید