یک باگ در ایرپادز پرو 2 به کاربران می گوید هرچه زودتر باتری را تعویض کنید

به گزارش وبلاگ ماریانا، اینطور که به نظر می رسد، ایرپادز پرو 2 با یک باگ عجیب روبرو شده و به کاربران پیامی می دهد مبنی بر اینکه هرچه زودتر باتری دستگاه را تعویض کنید.

یک باگ در ایرپادز پرو 2 به کاربران می گوید هرچه زودتر باتری را تعویض کنید

اپل اخیرا ایربادز بی سیم تازه خود را با نام ایرپادز پرو 2 راهی بازار نموده است. محصولی که از قابلیت های بسیار خوبی هم بهره می برد و از یک سری جهات هم در مقایسه با نسل قبل بهبود داشته است. اما اینطور که به نظر می رسد، ظاهرا این محصول با یک باگ عجیب روبرو شده، باگی که طبق تصاویر منتشر شده و بعلاوه گزارشات موجود، ظاهرا از اپلیکیشن Find My به گوشی ارسال می گردد.

ظاهرا این مشکل زمانی پیش می آید که گوشی ها یا کیس شارژر آن ها شارژ کمی داشته باشند. این محصول از نسخه پیشرفته اپلیکیشن Find My بهره می برد که به لطف تراشه تازه U1، هم در پیدا کردن بادز در صورت گم شدن عملکرد دقیق تری در مقایسه با قبل دارد و هم اینکه سطح باتری را به صورت مداوم رصد می نماید. بنابراین محتمل است مشکل یادشده به خاطر همین قابلیت تازهی باشد که در اپلیکیشن Find My گنجانده شده است.

در نتیجه این موضوع یک اعلان برای کاربر ارسال می گردد مبنی بر اینکه باتری راست، چپ و کیس شارژر را هرچه سریع تر تعویض کنید. این در حالی است که اصلا نیازی به انجام این کار نیست و تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه را به شارژ متصل کنید.

حال نکته جالب اینجاست که بعضی از کاربران اصلا نمی دانند این اعلان به چه دستگاهی اشاره می نماید. اینطور که به نظر می رسد، این اعلان بسیار شبیه به اعلانی است که هنگام سرانجام یافتن عمر مفید باتری ایرتگ برای کاربران ارسال می گردد تا آن ها برای تعویض باتری اقدام نمایند. این احتمال وجود دارد که سیستم این دو دستگاه را با هم اشتباه گرفته باشد. از آن جایی هم که اپل بیشتر فناوری های ایرتگ را برای کیس شارژر ایرپادز پرو 2 هم استفاده نموده، این امکان وجود دارد که پیغام ها برای همین کاملا مشابه هم شده باشند.

تعیین نیست چه تعداد از کاربران ایرپادز پرو 2 با این باگ دست و پنجه نرم می نمایند اما یک سری از آن ها در ردیت و وب سایت منبع این خبر از این بابت گله مند بوده اند. باید دید آیا اپل شرح خاصی در این رابطه منتشر می نماید یا خیر چون فعلا در این رابطه چیزی نگفته است. البته از نوع مشکل می گردد حدس زد که مربوط به نرم افزار است و به احتمال زیاد بدون هیچ مشکل خاصی با یک آپدیت نرم افزاری ساده حل خواهد شد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "یک باگ در ایرپادز پرو 2 به کاربران می گوید هرچه زودتر باتری را تعویض کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک باگ در ایرپادز پرو 2 به کاربران می گوید هرچه زودتر باتری را تعویض کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید