نرم افزار و اپلیکیشن

HyperOS در برابر MIUI شیائومی؛ 10 تفاوتی که باید بدانید

شیائومی، یکی از رابط های کاربری محبوب اندروید است که میلیون ها نفر از آن استفاده می نمایند، به تدریج در حال جایگزینی با HyperOS، جدیدترین رابط کاربری این شرکت است. اما HyperOS چگونه با MIUI مقایسه می گردد؟ آیا عملکرد بهتری ارائه می دهد؟ آیا شیائومی ویژگی های هیجان...

16 فروردین 1403

دث استرندینگ و بازی های آینده کوجیما به کامپیوترهای مک می آیند

هیدئو کوجیما به تازگی اعلام نموده است که Death Stranding: Directors Cut اواخر امسال میلادی برای مک عرضه شده و گفته می گردد که بازی های آینده استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) برای دستگاه های اپل نیز منتشر خواهند شد.

21 خرداد 1402

زمان رونمایی IOS17 اعلام شد، منتظر چه تغییراتی باشیم؟

iOS 17 اواخر امسال در کنار آیفون های تازه عرضه می شود، و گزارش تازهی که امروز از مارک گورمن در بلومبرگ منتشر شده است، به غیر از بهبود عملکرد همه جانبه، مقداری از انتظارات ما از نسخه بعدی سیستم عامل اپل را روشن می کند.

5 خرداد 1402

چرا این روزها بسیاری از بازی ها را نیمه کاره رها می کنیم؟

همچنان که صنعت بازی در حال توسعه یافتن است، شاهد توسعه نوعی بیماری هستیم: نگاه کردن به لیست بی انتهایی از بازی ها با بی تفاوتی و غر زدن درباره این که چیزی برای بازی کردن نداریم.

29 اسفند 1401

یک باگ در ایرپادز پرو 2 به کاربران می گوید هرچه زودتر باتری را تعویض کنید

اینطور که به نظر می رسد، ایرپادز پرو 2 با یک باگ عجیب روبرو شده و به کاربران پیامی می دهد مبنی بر اینکه هرچه زودتر باتری دستگاه را تعویض کنید.

13 مهر 1401

با این اپلیکیشن گوشی موبایل می توان سطح اکسیژن خون را تخمین زد

بیماری های تنفسی مانند کووید-19 توانایی بدن برای جذب اکسیژن از ریه ها را مختل می نمایند، به همین علت است که سطح اکسیژن خون بیماران اغلب باید آنالیز گردد. اکنون تحقیقات نو نشان می دهد که افراد می توانند این سطوح را در خانه و با استفاده از گوشی هوشمند خود...

1 مهر 1401

همه چیز درباره سیستم مدیریت ساختمان (BMS)

با توجه به توسعه تکنولوژی در دهه های اخیر ، و لزوم بهره گیری از آن در زندگی روزمره بخصوص در مدیریت مجتمع های مسکونی بیش از بیش کاربرد تکنولوژی احساس می گردد . BMS یا سیستم مدیریت ساختمان یک سامانه یکپارچه است که وظیفه یکپارچه سازی اجزای ساختمان ها را بر...

10 مرداد 1401

شیوه عجیب عربستان برای جذب زائر!

خبرنگاران : مقامات عربستان سعودی سامانه ای الکترونیکی برای زائران بعضی کشورها راه اندازی نموده اند تا بر اساس قرعه کشی ، مسیری راحت تر و مقرون به صرفه تر برای رفتن به حج داشته باشند.

31 تیر 1401

گلکسی زد فولد 4 ممکن است با دوربین و لولای بهتر عرضه گردد

طی چند سال گذشته سامسونگ پیروز شده بخش بسیار بزرگی از بازار گوشی های تاشو را از آن خود کند. در رابطه با گوشی تاشوی گلکسی زد فولد 4 طی ماه های گذشته گزارش های زیادی منتشر شده و حالا بر اساس یک گزارش تازه، ظاهرا باید انتظار بهره گیری از دو دوربین تازه و لولای...

29 خرداد 1401

تالیف کتاب آموزشی از طریق معلم مهابادی

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: کتاب آموزشی از طریق معلم مهابادی در انتشارات راز نهان تهران تالیف شده است.

12 خرداد 1401

جدول فروش هفتگی بازی های بریتانیا؛ ماریو کارت و فیفا 22 صدرنشین های آخر سال

با خاتمه رسیدن سال 2021 میلادی، آخرین آمار فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا نشان می دهد که بازی های فیفا 22 و ماریو کارت 8: دلوکس، هفته های آخر سال را به شکلی عالی به خاتمه رسانده اند.

1 اردیبهشت 1401

اپلیکیشن تفکیک از مبدا در ارومیه راه اندازی می گردد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از راه اندازی اپلیکیشن تفکیک از مبدا در ارومیه خبرداد.

11 آبان 1400

یک دهه پس از مرگ: استیو جابز چگونه جهان را تغییر داد؟

بنیانگذار و مدیرعامل سابق اپل، استیو جابز یک دهه پیش در چنین روزی یعنی بر اثر ابتلا به سرطان پانکراس درگذشت.

1 آبان 1400

چرا خرید کارت گرافیک در سال 2021 انقدر سخت شده است؟

کمبود جهانی کارت گرافیک در بازار مسائل زیادی را برای کاربران ایجاد کرده و گاهی اوقات به ناچار باید پول بیشتری را برای خرید این اقلام بپردازند. اما چرا خرید یک کارت گرافیک در سال 2021 بسیار سخت تر از سال های گذشته شده است؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

1 تیر 1400

مستقل ها، ناجی این روزها

در ماهی که گذشت چندان خبری از بازی های خیلی بزرگ یا مورد انتظار نبود، البته به جز یکی دو مورد. با این حال ماه گذشته چندان هم بی رونق نبود، هرچند شاید بدون بوق و کرونا سپری شد. این هفته شش بازی مستقل را معرفی می کنیم که طی ماه گذشته منتشر شده اند و ارزش وقت...

24 خرداد 1400

شهر های ممنوعه استان آذربایجان غربی برای سفر نوروزی 1400

بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا فهرست شهرهای قرمز و نارنجی ممنوعه برای سفر نوروزی 1400 بنابر اعلام وزارت بهداشت اعلام شد.

14 فروردین 1400

تعطیلی 150شهر و منع تردد شبانه از اول آذر در شهرهای قرمز

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا از تعطیلی 150 شهر و کلانشهر از روز شنبه اول آذر به مدت 2 هفته خبرداد و گفت: منع تردد از ساعت 9 شب تا 4 صبح در شهرهای قرمز اعمال می شود.

27 آذر 1399

راه اندازی تاکسی سرویس خودران در شانگهای

شرکت آئوتوایکس بسیار زودتر از گوگل و اوبر ارائه خدمات تاکسیرانی خودران و هوشمند خود را در شهر شانگهای چین آغاز کرد.

14 مهر 1399

معرفی هتل گل گندم شباهنگ مشهد

شهر مشهد به عنوان قطب فرهنگی و زیارتی ایران در شرق کشور، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری برای مسافران ایرانی و خارجی محسوب می گردد.

10 مهر 1399

استفاده حرفه ای از تمام امکانات Zoom برای جلسات ویدئویی کاری

همه گیری دنیای کرونا، دورکاری و قرنطینه خانگی باعث شده میلیون ها نفر در سراسر دنیا برای تبادل پیغام های متنی و برقراری تماس های تصویری گروهی کاری و درسی از نرم افزار Zoom که برای رایانه های شخصی و گوشی های هوشمند عرضه شده، استفاده نمایند.

17 تیر 1399
تعداد: (24)