خبرنگاران شهرستان های شرایط سفید کرونا در گلستان مشخص شدند

به گزارش وبلاگ ماریانا، گرگان - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام اسامی شهرستان های شرایط سفید این استان برای بیماری کرونا بر استمرار اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی به صورت جدی تاکید کرد.

خبرنگاران شهرستان های شرایط سفید کرونا در گلستان مشخص شدند

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این دانشگاه، عبدالرضا فاضل گفت: شرایط شهرستان های مراوه تپه، گالیکش، رامیان و گمیشان برای کرونا سفید است و اماکن مذهبی و مساجد این شهرها با رعایت پروتکل های بهداشتی باز می شود.

وی خاطرنشان کرد: اعلام شرایط سفید به معنای نداشتن بیمار نیست و در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی امکان افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان ها افزایش می یابد.

فاضل ادامه داد: در گلستان شهری با شرایط قرمز نداریم و بندرگز که تا سه روز پیش قرمز بود با مطلوب شدن شرایط به شرایط زرد تبدیل شد.

وی بیان داشت: مناطق سفید، زرد و قرمز بر مبنای میزان بستری ها یا تعداد فوت شدگان هر منطقه مشخص می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اضافه نمود: مناطق سفید، شهرستان هایی هستند که در 14 روز گذشته کمتر از یک مورد بستری روزانه کرونایی داشتند و به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت این شهرستان ها، کمتر از یک نفر به کرونا مبتلا شدند.

کرونا از روزهای پایانی بهمن ماه سال 98 کشور را درگیر کرد.

بنا بر اعلام روز یکشنبه کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن خاطرنشان کرد: تا به امروز 97 هزار و 424 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 47 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6203 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهرستان های شرایط سفید کرونا در گلستان مشخص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرستان های شرایط سفید کرونا در گلستان مشخص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید