خبرنگاران 9 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه جان باختند

به گزارش وبلاگ ماریانا، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با فوت 9 نفر دیگر با تشخیص قطعی ابتلا به ویروس کرونا، مجموع جان باختگان استان به هزار و 383 نفر رسید.

خبرنگاران 9 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه جان باختند

مهدی محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با وبلاگ ماریانا اضافه کرد: فوتی های 24 ساعت گذشته شامل سه نفر در شهرستان کرمانشاه، 2 نفر در اسلام آبادغرب، 2 نفر در گیلان غرب و در شهرستان های پاوه و سنقر و کلیایی هم هرکدام یک نفر بوده است.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته 18 مورد بیمار مثبت بستری و 18 بیمار مثبت سرپایی در سطح استان شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته 62 بیمار جدید با علایم کووید 19 بستری و 73 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی در خاتمه گفت: هم اکنون 307 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

پیک چهارم کرونا دور از انتظار نیست

استاندار کرمانشاه روز سه شنبه در نشست با باشگاه داران ورزشی به شرایط کرونا در استان اشاره و با بیان اینکه تا به امروز سه پیک را پشت سر گذاشته ایم، یادآوری کرد: در پیک اول آمار فوتی ها به صورت میانگین روزانه یک تا 2 مورد و در پیک دوم میانگین روزی پنج فوتی داشتیم.

هوشنگ بازوند اضافه کرد: در پیک سوم میانگین فوتی ها روزانه به 18 نفر رسید که در روز 24 آبان آمار 24 فوتی یعنی هر ساعت یک نفر را ثبت کردیم اما خوشبختانه هم اکنون کرونا در کرمانشاه شیب نزولی دارد هرچند عقیده دارم آمار روزانه هشت یا 9 فوتی نیز زیاد است.

بازوند با بیان اینکه تا امروز یک هزار و 383 نفر فوتی ناشی از کرونا در استان داشته ایم، از همکاری خوب مردم کرمانشاه با ستاد مدیریت کرونا قدردانی و خواهان تداوم این همکاری شد.

استاندار کرمانشاه همچنین پیک چهارم کرونا در استان را نیز دور از ذهن ندانست و گفت: برای کنترل این بیماری مجبور به اعمال بعضی محدودیت ها شده ایم، محدودیت هایی که مسائلی را برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر ایجاد نموده است که دست فروشان از جمله آنها هستند.

وی گفت: به مسائل این دسته از شهروندان کاملا واقفیم اما برای حفظ سلامتی آنها و دیگران ناچار به اعمال و اجرای محدودیت ها هستیم تا کنترل این بیماری که به نظر می رسد فعلا باید با آن زندکی کنیم از دستمان خارج نشود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 9 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید