رحمانی: درآمد وزارت نفت 3 برابر شده اما یک ریال به تیم های نفتی یاری نمی نمایند، در حساب باشگاه 50 میلیون هم نیست

به گزارش وبلاگ ماریانا، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در حساب باشگاه 50 میلیون تومان هم وجود ندارد و برای حل مسائل اقتصادی وعده و وعید می شنویم.

رحمانی: درآمد وزارت نفت 3 برابر شده اما یک ریال به تیم های نفتی یاری نمی نمایند، در حساب باشگاه 50 میلیون هم نیست

بختیار رحمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ماریانا در مورد بازی صنعت نفت و پارس جنوبی گفت: بعد از حدود 4 ماه تعطیلی مسابقات بچه ها بازی خوبی مقابل پارس جنوبی انجام دادند و تمام کوشش شان را برای کسب 3 امتیاز کردند. غیر از چند دقیقه سرانجامی بازی، تیم شرایط خوبی داشت.

وی در مورد شرایط صنعت نفت در جدول و شانس کسب سهمیه آسیا توضیح داد: شرایط برای کسب سهمیه خیلی سخت است و چند تیم خوب در بالای جدول هستند که شانس دریافت سهمیه را دارند. تیم ما با وجود مسائلی که دارد تمام هدفمان کسب سهمیه آسیا است تا در این روزهای سخت دل مردم آبادان را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت در مورد مسائل اقتصادی این تیم گفت: در چند وقت اخیر اینقدر که درباره مسائل اقتصادی صحبت کردیم خسته شدیم. 8 بازی تا سرانجام لیگ باقی مانده و فقط 50 درصد از باشگاه دریافتی داشتیم و برای حل مسائل فقط وعده و وعید می شنویم. آنطور که شنیده ایم الان 50 میلیون تومان هم در حساب باشگاه پول نیست. امیدوارم مسئولان کوشش بیشتری انجام داده و مشکل اقتصادی اعضای تیم را حل نمایند.

رحمانی ادامه داد: وزارت نفت وقتی قیمت بنزین هزار تومان بود تیمداری می کرد و مسئله ای نداشت ولی الان قیمت بنزین 3 هزار تومان و درآمد این وزارتخانه 3 برابر شده اما یک ریال به تیم های نفتی یاری نمی کند. حیف است که به تیم های نفتی یاری نمی گردد چون وقتی حال این تیم ها خوب باشد مردم هم شاد هستند.

وی درباره بازی هفته بیست و سوم صنعت نفت مقابل تراکتور گفت: بازی سختی داریم به ویژه که باید در تبریز بازی کنیم. تراکتور بازی قبلی را واگذار کرد و کار ما سخت تر از گذشته است. هر دو تیم برای کسب سهمیه کوشش می نمایند و تیم ما هم برای کسب 3 امتیاز و یک بازی خوب به تبریز می رود تا به رتبه های بالاتر جدول برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رحمانی: درآمد وزارت نفت 3 برابر شده اما یک ریال به تیم های نفتی یاری نمی نمایند، در حساب باشگاه 50 میلیون هم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمانی: درآمد وزارت نفت 3 برابر شده اما یک ریال به تیم های نفتی یاری نمی نمایند، در حساب باشگاه 50 میلیون هم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید