نتیجه یک آنالیز: واکسن سینوواک در برابر بیماری های جدی بسیار موثر است

به گزارش وبلاگ ماریانا، نتایج یک مطالعه بزرگ و واقعی در مالزی نشان داد، واکسن کووید 19 شرکت سینوواک در برابر بیماری های جدی بسیار موثر است.

نتیجه یک آنالیز: واکسن سینوواک در برابر بیماری های جدی بسیار موثر است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ ماریانا به نقل از سی جی تی ان، نتایج یک مطالعه بزرگ و واقعی در مالزی نشان داد، واکسن کووید 19 شرکت زیست فناوری سینوواک (Sinovac) در برابر بیماری های جدی بسیار موثر است.

شرکت سینوواک واکسن کرونا ابداعی خود را ابتدای تیر ماه امسال بعد از آخرین مرحله از آزمایش های انسانی و پیش از عرضه محک زد. این شرکت داروسازی همان زمان اعلام نموده بود واکسن آزمایشی که برای بیماری کووید-19 توسعه داده است، سبب ایجاد ایمنی در بدن بیماران مبتلا به این بیماری شده و ایمن است .داده های اولیه حاکی از آن بود که این واکسن می تواند از افراد در برابر ابتلا به کرونا محافظت کند.

مقامات بهداشتی مالزی به وبلاگ ماریانا گفتند، این مطالعه که به وسیله دولت مالزی انجام شد نشان داد که تنها 0.011 درصد از حدود 7.2 میلیون دریافت کننده واکسن سینوواک در بخش مراقبت های ویژه (ICU) برای عفونت کووید 19 احتیاج به درمان دارند.

مدیر موسسه تحقیقات بالینی که این مطالعه را انجام داده گفت، واکسیناسیون-صرف نظر از مارک تجاری آن خطر بستری شدن در مراقبت های ویژه را تا 83 درصد و خطر مرگ را کاهش داده است.

کاهش خطر 83 درصدی احتیاج به بستری در بخش مراقبت های ویژه درصد بر اساس نتایج یک مطالعه کوچکتر که شامل 1.26 میلیون نفر بود به دست آمده است.

مالزی 58.7 درصد از جمعیت 32 میلیونی خود را کاملاً واکسینه نموده و حداقل یک دز واکسن را برای 68.8 درصد جمعیت تزریق نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نتیجه یک آنالیز: واکسن سینوواک در برابر بیماری های جدی بسیار موثر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه یک آنالیز: واکسن سینوواک در برابر بیماری های جدی بسیار موثر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید