بازی رایانه ای و کنسول بازی

دث استرندینگ و بازی های آینده کوجیما به کامپیوترهای مک می آیند

هیدئو کوجیما به تازگی اعلام نموده است که Death Stranding: Directors Cut اواخر امسال میلادی برای مک عرضه شده و گفته می گردد که بازی های آینده استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) برای دستگاه های اپل نیز منتشر خواهند شد.

21 خرداد 1402

چرا این روزها بسیاری از بازی ها را نیمه کاره رها می کنیم؟

همچنان که صنعت بازی در حال توسعه یافتن است، شاهد توسعه نوعی بیماری هستیم: نگاه کردن به لیست بی انتهایی از بازی ها با بی تفاوتی و غر زدن درباره این که چیزی برای بازی کردن نداریم.

29 اسفند 1401

جدول فروش هفتگی بازی های بریتانیا؛ ماریو کارت و فیفا 22 صدرنشین های آخر سال

با خاتمه رسیدن سال 2021 میلادی، آخرین آمار فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا نشان می دهد که بازی های فیفا 22 و ماریو کارت 8: دلوکس، هفته های آخر سال را به شکلی عالی به خاتمه رسانده اند.

1 اردیبهشت 1401

چرا خرید کارت گرافیک در سال 2021 انقدر سخت شده است؟

کمبود جهانی کارت گرافیک در بازار مسائل زیادی را برای کاربران ایجاد کرده و گاهی اوقات به ناچار باید پول بیشتری را برای خرید این اقلام بپردازند. اما چرا خرید یک کارت گرافیک در سال 2021 بسیار سخت تر از سال های گذشته شده است؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

1 تیر 1400

مستقل ها، ناجی این روزها

در ماهی که گذشت چندان خبری از بازی های خیلی بزرگ یا مورد انتظار نبود، البته به جز یکی دو مورد. با این حال ماه گذشته چندان هم بی رونق نبود، هرچند شاید بدون بوق و کرونا سپری شد. این هفته شش بازی مستقل را معرفی می کنیم که طی ماه گذشته منتشر شده اند و ارزش وقت...

24 خرداد 1400