سبک زندگی

برترین برند های محصولات مراقبت از پوست در سال 2024

علیرغم آنچه که کمپین های بازاریابی با بودجه خوب ممکن است شما را به این باور سوق دهد، محصولات زیبایی لوکس و محصولات بالینی سنگین با برچسب قیمت بالا به طور اتوماتیک محصولات با کیفیت بهتری نیستند. در حالی که گاهی اوقات ارزش آن را دارد که ولخرجی کنید، چرخ...

11 بهمن 1402

جاذبه های گردشگری امارات ، آنچه در این کشور عربی باید ببینید

امارات، در سال های اخیر با سرعت چشمگیری پیشرفت داشته است. جاذبه های گردشگری امارات از جمله بناهای تاریخی مانند برج خلیفه سر به فلک کشیده دبی و مسجد مدرن شیخ زاید ابوظبی، این کشور را به عنوان یک مقصد لوکس و مدرن توصیف می نماید. حتی اگر بازدیدی سطحی از این...

5 بهمن 1401

ستاره سابق منچستریونایتد در قامت کشیش

فیل مالراین که این روز ها 45 ساله است در گذشته فوتبالیست بوده و سابقه بازی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را دارد. او در مسابقات زیادی در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته و پیراهن منچستریونایتد را به تن کرده است.

27 دی 1401

این 9 غذا را هیچگاه از رژیم تان حذف نکنید!

بعضی افراد بنا به دلایل مختلف از جمله کاهش وزن، کربوهیدرات را به طور کامل از رژیم شان حذف می نمایند و یا به حداقل می رسانند. این در حالی است که بعضی کربوهیدرات ها را تحت هیچ شرایطی نباید از رژیم حذف کرد.

22 مهر 1401

افزایش ریسک بیماری قلبی با برنج سفید

انتخاب های سبک زندگی مانند رژیم غذایی می تواند خطر ابتلاء به بیماری عروق کرونر را افزایش دهد. بیماری عروق کرونر زمانی اتفاق می افتد که پلاک در رگ های خونی که خون را به قلب می رسانند، ایجاد می گردد.

19 مهر 1401

5 روش طبیعی برای رشد مجدد موهای ریخته

یکی از مهم ترین عوامل زیبایی هر فرد، موی او است. اگر از موهایتان راضی نیستید، طبیعی است که بخواهید آنها را بهبود بدهید.

28 شهریور 1401

10 جاذبه ریو که تنها مردم محلی از آن باخبر هستند

قطعاً همه درباره جاذبه های گردشگری معروف ریو اطلاعاتی دارند، اما نقاطی در این شهر هستند که کمتر در مرکز توجه قرار داشته و گردشگران زیادی درباره آن ها خبر ندارند. در این مقاله شما را از وجود این نقاط پنهان مطلع می کنیم.

24 شهریور 1401

نمایشگاه خانه مدرن در قزوین برپا می گردد

نمایشگاه خانه مدرن از 7 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا می گردد .

7 شهریور 1401

دانشمندان: برترین زمانِ خواب برای داشتنِ قلبی سالم بین 10 تا 11 شب است

پژوهشگران به طور ویژه تخمین زدند که افرادی که نیمه شب یا دیرتر از آن به خواب رفته بودند، خطر بیماری های قلبی-عروقی را تا 25 درصد، و افرادی که قبل از ساعت 10 شب به خواب رفته بودند، این خطر را تا 24 درصد در خود افزایش داده بودند.

31 مرداد 1401

اگر تونر به پوست خود نزنید، پشیمان می شوید

تونر صورت محصولی آرایشی بهداشتی و به شکل مایعی رقیق است. این محصول مزایای زیادی برای پوست دارد.

23 مرداد 1401

چه ست کارد و چنگالی واسه جهیزیه مناسبه؟

خرید جهیزیه برای نوعروسان از مهمترین خرید وسایل و لوازم خانه است. با فروشگاه قاشق و چنگال خلیفه شاپ همراه باشید.

4 مرداد 1401

جایگاه های آینده کلاس پروازی اکونومی

جایگاه یوفونی Euphony که نام آن به معنای صدای دلپذیر است احتیاج به هدست شخصی را رفع می نماید. در عوض، بلندگو ها در تکیه گاه سر هر جایگاه نصب می شوند و با سطوح صدای مکمل هستند تا مسافران بتوانند از تفریح های انتخابی خود در هنگام پرواز بدون شنیدن صدای درون کابین...

30 تیر 1401

هارمونی رنگ در دکوراسیون منزل چگونه باید باشد؟

برای ارزیابی کلیت دکوراسیون منزل ، موضوعی که به میزان انتخاب مبلمان حائز اهمیت است، چیدمان وسایل ، هماهنگی رنگی همه این موارد است. اشتباه نیست اگر بگوییم رنگ های مکملی که انتخاب می کنید نقش مهمی در ایجاد فضای داخلی متعادل دارند.

18 تیر 1401

آستنیا یا خستگی مزمن چیست، چه علائمی دارد و چگونه درمان می شود؟

آستنیا (asthenia) نوعی احساس خستگی و ضعف موضعی است و فرد مبتلا به آن وقتی دچار ضعف می شود نمی تواند قسمت خاصی از بدن خود را به درستی حرکت دهد. همچنین این ضعف ممکن است فرد را با کمبود انرژی برای حرکت روبه رو کرده و حتی خستگی ذهنی ایجاد کند. بعضی از افراد آستنیا...

14 تیر 1401

5 نکته که در خصوص ضد آفتاب که باید بدانیم

به نظر می رسد، کرم های ضد آفتاب با SPF بالا ممکن است فقط کمی از نمونه های با SPF پایین مناسب تر باشد. ضد آفتاب با SPF 50 حدود 89 درصد از اشعه مضر نور خورشید که باعث ایجاد قرمزی و آفتاب سوختگی می گردد را مسدود می نماید.

12 تیر 1401

راهنمای خرید در لیون فرانسه

لیون، یکی از توریستی ترین شهرهای فرانسه، فرصت های زیادی برای خرید کردن دارد؛ از بازارچه های محلی گرفته تا بزرگ ترین مراکز خرید و بوتیک های مستقل در خیابان های قدیمی سنگ فرش شده.

26 خرداد 1401

تغییرات در راه هستند؛ سبک های تازه سفر برای سال 2020

همگام با تغییر جزئی یا کلی در سیاست، اقتصاد، باورها یا حتی زندگی روزمره، الگوی سفر افراد نیز دستخوش تحولاتی می گردد. 2020 نیز با سبک های جدیدی برای سفر همراه خواهد بود.

12 اردیبهشت 1401

آیا کودک من به مکمل غذایی احتیاج دارد؟

برای اینکه بچه ها از رشد و سلامت مطلوب برخوردار شوند، باید به میزان کافی ویتامین و مواد معدنی دریافت نمایند. امروزه شرکت های بسیاری آغاز به فراوری مکمل های غذایی بچه ها نموده اند و با توجه به حساسیت والدین نسبت به سلامت بچه ها شان تبلیغات گسترده ای پیرامون...

10 اردیبهشت 1401

رستوران دیبا: تجربه غذاها و محیط سنتی ایرانی در هتل اسپیناس

رستوران سنتی هتل اسپیناس پالاس یکی از زیباترین رستوران های سنتی در تهران و دارای امکاناتی خاص است. با گزارش تصویری خبرنگاران از این رستوران همراه باشید.

13 اسفند 1400

8 خاصیت مهم خار مریم و عوارض احتمالی آن

خار مریم، گیاهی خاردار با گلبرگ های بنفشی است که رگه های سفید دارند. مواد فعال در خار مریم، گروهی از ترکیبات گیاهی موسوم به سیلیمارین هستند. از عصاره خار مریم برای درمان خانگی مسائل مختلفی استفاده می گردد. در این عصاره حدود 65 تا 80 درصد سیلیمارین وجود...

19 آبان 1400
تعداد: (41)